נעצרו שוהים בלתי חוקים שגנבו רכבים בירושלים

בפעילות במהלך הלילה של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים יחד עם שוטרי יס”מ ירושלים ולוחמי מג”ב עוטף, נעצרו שני חשודים בשני מקרים שונים של גניבת רכבים ושהייה בלתי חוקית בישראל

בפעילות במהלך הלילה של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים יחד עם שוטרי יס”מ ירושלים ולוחמי מג”ב עוטף, נעצרו שני חשודים בשני מקרים שונים. החשודים, פלסטינים תושבי רמאללה וחברון השוהים בישראל שלא כחוק וללא רישיון נהיגה, בחשד שגנבו כלי רכב משכונה בצפון ירושלים, ונעצרו על ידי השוטרים.

במקרה אחד, בעקבות דיווח שהתקבל על רכב שנגנב משכונה בצפון ירושלים, בלשי המשטרה איתרו את הרכב בנסיעה לכיוון מעבר מ.פ שועפאט. בעת שנהג הרכב הבחין בשוטרים, הוא פרק מהרכב וניסה להמלט רגלית עד שנעצר. החשוד (38, חברון), פלסטיני ללא אישורי שהייה וללא רישיון נהיגה, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שפט.

במקרה נוסף, התקבל דיווח במוקד המשטרה על רכב עם לוחית זיהוי מזויפת החשוד כגנוב, שעושה דרכו לכיוון חיזמא בצפון ירושלים. בלשי תחנת שפט שפעלו באזור, זיהו את הרכב וסימנו לנהג לעצור. בעת שנהג הרכב הבחין בבלשי המשטרה, הוא לא נענה לקריאתם לעצור, ניסה להימלט מהמקום תוך נהיגה פרועה, ניגוח הניידת המשטרתית וסיכון בלשי המשטרה שחשו סכנה לחייהם, אחד הבלשים ביצע ירי של כדור בודד והנהג נמלט מהמקום.

בלשי המשטרה ביצעו חסימה באזור ולאחר כשעתיים, החשוד יצא מכיוון חיזמא באמצעות הרכב החשוד כגנוב ובעת שהבחין בבלשי המשטרה, פרק מהרכב וניסה להמלט רגלית עד שנעצר. החשוד (37, תושב רמאללה) ללא אישורי שהייה וללא רישיון נהיגה, נעצר והועבר לחקירה בתחנת שפט.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן