נעצרו פורצים לכלי רכב בחניון בית חולים בירושלים

שוטרי מחוז ירושלים סיכלו גניבת כלי רכב ועצרו חשודים בעבירות רכוש: מספר חשודים פרצו לכלי רכב בחניון בית החולים, גנבו רכוש אותו הסתירו בחדר בו מאושפז קרוב משפחתם. החשודים נעצרו על ידי השוטרים ומעצרם הוארך

אמש (שבת) בשעות הבוקר, התקבלו דיווחים למשטרה על התפרצויות למספר כלי רכב בחניון בית החולים בירושלים, ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה ממחוז ירושלים.

בהגעתם, החלו השוטרים בבירורם של שלושת המקרים מהם עלה כי לאחר שבעלי כלי הרכב החנו את רכבם במקום, על פי החשד באחד מהמקרים, קיבל בעל הרכב- עובד ביה”ח, שיחת טלפון על אודות מציאת פנקס המחאות השייך לו. בדיקה מעמיקה ומהירה שערך, העלתה כי רכבו נפרץ.

בשני המקרים הנוספים, מדובר בכלי רכב השייכים למבקרים שבסיום עיסוקם ניגשו חזרה לרכבם ואז גילו כי רכבם נפרץ ונגנב מתוכו רכוש שכלל בין היתר- כסף מזומן, כרטיסי אשראי, ציוד טכנולוגי ובושם.

מפעולות חקירה ראשוניות שנערכו, התעורר חשד כלפי שלושה צעירים- תושבי מ.פ שועפט בגילי 19-15, שגילו “אזרחות טובה” וביקשו להשיב את פנקס ההמחאות לידי בעליו.

בדיקת תיעוד מצלמות האבטחה הראתה כי אחד מהם, מעורב בהתפרצות לרכב. בהמשך לכך, בדיקה בחדרו של מאושפז אותו הגיעו שלושת החשודים לבקר, אותר חלקו של הרכוש שנגנב מכלי הרכב שנפרצו, כאמור.
אמש בצאת השבת, הובאו החשודים בפני בימ”ש שהאריך את מעצרם ביממה נוספת.

עוד במהלך סוף השבוע, ביום חמישי האחרון בשעות הצהריים, התקבל דיווח למוקד המשטרה בירושלים על גניבת רכב משכונת קריית מנחם בדרום העיר. בעקבות כך, פעלו שוטרי מחוז ירושלים נמרצות לאיתור הרכב.

בתוך כך, בפעילות תצפיתני מרכז השליטה המחוזי שאיתרו את מסלול נסיעת הרכב שנגנב תוך הכוונת שוטרי יס”מ מחוז ירושלים לכיוונו, הצליחו שוטרי יחידת אופנועי היס”מ לאתר את הרכב באזור כיכר המכס שבמרכז העיר, תוך שנהג הרכב החשוד בגניבתו החל מנסה להימלט, אך ללא הועיל.

שוטרי היס”מ חסמו את דרכו וביצעו את מעצרו של החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו. בחיפוש בכליו, איתרו השוטרים חומר חשוד כסם וכלי תקיפה- סכין. החשוד הועבר לחקירה בתחנת מוריה ומעצרו הוארך בבימ”ש במספר ימים, עד לתאריך 26.8.
חקירתם של חשודים אלו שנעצרו, נמשכת.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן