נסיעה מבצעית ראשונה לאוטובוס טיפול נמרץ של מד”א

במבצע מיוחד: אוטובוס טיפול נמרץ חדש ראשון מסוגו בארץ של מגן דוד אדום, הכולל 7 מיטות ו-10 מקומות ישיבה, ביצע היום את המשימה המבצעית הראשונה שלו והעביר פגים ממרכז רפואי כרמל לפגייה ממוגנת בבית חולים רמב”ם

עקבות המצב הביטחוני בצפון הארץ, במבצע מיוחד הועברו על ידי צוותי מגן דוד אדום 9 פגים ממרכז רפואי כרמל לבתי חולים ממוגנים בחיפה ובחדרה, הפגים ימשיכו וילוו על ידי הצוות הרפואי במרכז הרפואי כרמל גם במהלך שהותם בפגיות בבתי החולים אליהם הועברו, אומרת ד”ר קרן לביא נבו, מנהלת הפגייה במרכז הרפואי כרמל.

רוב הפגים הועברו באמצעות אוטובוס הטיפול הנמרץ החדש של מד״א, בעל טכנולוגיות מתקדמות ויכולת העברה של 7 מטופלים שוכבים ו-10 מטופלים יושבים.

האוטובוס החדש, הוא ראשון מסוגו בארץ, ומצטרף לצי אוטובוסי הטיפול הנמרץ של מד”א. הוא תוכנן ועוצב בעקבות לקחי השבת השחורה, ויכול לטפל במקביל במספר מטופלים באמצעות תרופות מתקדמות שנמצאות באוטובוס, מערכת חמצן משוכללת שמאפשרת מתן חמצן לכל המטופלים בו-זמנית, ציוד טיפול נמרץ מתקדם הכולל מוניטור, ציוד הנשמה, ציוד החייאה, שקע חשמלי של 220W ליד כל מיטה, והתאמה להעברה עם מכשירי אקמו.

האוטובוס מאויש על ידי צוותים רפואיים מקצועיים שהוכשרו לשם מטרה זו. ההעמסה לאוטובוס מתבצעת בצורה ייחודית על ידי מתקן העמסה הידראולי משוכלל שנפתח מדופן האוטובוס.

אוטובוס הטיפול הנמרץ נועד לשינוע ולטיפול בכמות גדולה של חולים או פצועים במקביל ויפעל במקרי הצורך לוויסות והעברה מבתי חולים ומקומות נוספים, ויפעל בכל רחבי הארץ.

האוטובוס הוא בין-עירוני, גובהו 4 מטרים, רוחבו 2.55 מטרים ואורכו 14 מטרים. האוטובוס יכול להגיע למהירות הדרושה להעברה מהירה ובטוחה בהתאם לתנאי הדרך ויש בו מקום למטופלים, למלווים ולצוותים הרפואיים.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “מגן דוד אדום נמצא בשאיפה תמידית להשתפר ולהתאים את עצמו לצרכי רפואת החירום במדינת ישראל, אוטובוס הטיפול הנמרץ החדש שמצטרף לצי כלי הרכב המיוחדים של מד”א הוא עדות לכך. היכולות המתקדמות שלו ומספר הפצועים או החולים הרב שניתן לפנות באמצעותו יאפשרו מתן שירות רפואי טוב יותר, מהיר יותר ויעיל יותר לאזרחי מדינת ישראל.”

 

◼️ לקבוצת בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן