נמשכים טקסי ההנצחה לחללי מלחמת ‘חרבות ברזל’ בני העיר מודיעין

טקסי ההנצחה לחללי צה”ל אותם יזמה העירייה בשיתוף עם המשפחות השכולות, ימשיכו בתקופה הקרובה | ביום שני 27.5, בשעה 18:00 יתקיים טקס הנצחה לזכר רב”ט גדי אייזיקס.

בשבוע האחרון התקיימו שני טקסי הנצחה מרגשים לבני העיר חללי מלחמת חרבות ברזל, עם המשפחות, חברים ותושבים רבים שבאו לחלוק כבוד.

ביום חמישי 16.5, התקיים טקס הנצחה לקריאת מעלה על שמו של סא”ל סהר מחלוף.

המעלה ממוקם בין רחוב החסידה לרחוב עפרוני, והוא מספר את סיפורו של סהר ז”ל, מנהיג אמיתי, אדם שנתן דוגמה אישית לפקודיו – עד לרגעיו האחרונים. סהר היה מפקד אהוב ונערץ ומעל הכל היה בן זוג אוהב לשירלי ואב מסור לשלושת בניו: יותם, עומר ולביא. סהר היה קצין ערכי ומבריק ושימש מג”ד תקשוב באוגדת עזה. ב-7 באוקטובר כשהבין את גודל השעה והסכנה, הוביל כוח לוחמים שיצא להגן על הבסיס, ובמהלך הקרבות נורה ונהרג.

ביום שישי 17.5, התקיים טקס הנצחה לקריאת מעלה על שמו של סמ”ר לביא ליפשיץ.

לביא ז”ל שירת בסיירת גבעתי בקו הראשון מול המחבלים ב-7 באוקטובר. עם החלת התמרון בעזה, לחמו כוחות גבעתי באומץ רב והשמידו תשתיות טרור. ב-31 באוקטובר, פשטו הכוחות על יעדי טרור ובמהלך הקרבות, פגע טיל נ”ט במבנה בו שהו חיילים ולביא נהרג. לביא ז”ל התאפיין בנפש יצירתית ואהב צילום. אחרי נפילתו, קיבלו הוריו מכתב ובו כתב כי: “היכולת לפגוש חברים כמו אלה שמצאתי בצבא היא יוצאת דופן. תודה למדינה אשר נתנה לי את ההזדמנות הזאת ותודה לחבריי שנתנו לי את הצ’אנס לחיבור יוצא דופן”.

טקסי ההנצחה לחללי צה”ל אותם יזמה העירייה בשיתוף עם המשפחות השכולות, ימשיכו בתקופה הקרובה.

ביום שני 27.5, בשעה 18:00 יתקיים טקס הנצחה לזכר רב”ט גדי אייזיקס.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעים-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן