ניצני המדע: פרס גם בתחרות רובוטיקה ארצית

רובוטיקה - ניצני המדע (1)

התלמידים הציגו מחקר, ממצאים, מסקנות ודגם רובוטי שנועד לתת מענה לבעיה – וזכו בפרס “כוחות מאוחדים” ולשבחים מהשופטים

בית הספר עטור הפרסים, ניצני המדע, רשם הישג נוסף לאחר שנבחרת הרובוטיקה שבו זכתה בפרס “כוחות מאוחדים” בתחרות הרובטיקה הארצית שהתקיימה בתיכונט בתל אביב, במסגרת פרויקט JUNIOR FLL העולמי, המרוכזת בארץ על ידי עמותת FIRST והטכניון. המדובר בתוכנית ייחודית שמטרתה לחשוף צעירים להנאה, התרגשות והאתגר שטומנים מקצועות ההנדסה והטכנולוגיה תוך דגש על טיפוח כישורי חיים כמו ביטחון עצמי, תחושת מסוגלות, יכולת עבודה בצוות, יכולת קבלת החלטות, ניהול משאבים ועוד. במהלך השנה פעלה בבית הספר תוכנית רובוטיקה בשיתוף תוכנית קרב למעורבות בחינוך וחברת א.ש בינה – במהלכה נחשפו התלמידים לעולם הרובוטיקה, תוך היכרות עם מרכיביו המגוונים: אלקטרוניקה, מכניקה, תכנות ולוגיקה, במטרה ליצור הבנה ולעורר את הסקרנות הטבעית של התלמידים.

הנושא שנבחר השנה לתחרות הרובוטיקה הוא “חיסכון במים”. תלמידי ניצני המדע חקרו את הנושא, חברי הנבחרת הציגו את עבודת החקר והממצאים שגילו על גבי פוסטר מעוצב ואף בנו ותכנתו דגם רובוטי. במסגרת התחרות הציגו התלמידים בפני חבר השופטים את הרובוטים ובטקס הסיום של התחרות, העניקו  השופטים לנבחרת את פרס “כוחות מאוחדים”, השופטים ציינו כי “פרס זה ניתן בהוקרה לקבוצה אשר הפגינה רוח צוות ייחודית הן בחלוקת התפקידים בבניית התוצרים והן באווירת הקבוצה שכללה הקשבה וכיבוד דעותיהם של חבריה”. עוד ציינו השופטים “אהבנו לשמוע על החקר שעשיתם, נהנינו לראות את חלוקת התפקידים בנושאים השונים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן