ניסים גוזלן לתושבי באר יעקב: “שהשקט היחסי לא יטעה אתכם”

גוזלן לתושבים: “כל הסימנים מראים שמדינת ישראל לפני מלחמה גדולה ורב זירתית”

ראש עיריית באר יעקב ניסים גוזלן, שם את נושא הביטחון בראש סדר העדיפויות, לצד נושאי החינוך, עליהם הוא שוקד בימים אלו ובעיקר נוכח הלחימה ומבצע “חרבות ברזל” המתנהל מאז אתמול.

ברחבי באר יעקב פרוסים שוטרים וכוחות ביטחון בגיבוי מתנדבים חמושים מפטרלים בעיר כל הזמן. “אני מחזק את ידי כוחות הביטחון והמתנדבים החמושים שלנו שנמצאים בחוץ ושומרים על תושבי באר יעקב כל העת”, אמר גוזלן הערב.

“אנו נערכים בבקשות לאישורים להקמת כיתת כוננות יישובית על מנת לסייע למשטרת ישראל בביטחון האישי. חשוב שתדעו שאתם בידיים טובות. תודה למשטרת ישראל ולאגף הביטחון שלנו וכן לסגני ג’קי גונגרדי שעובד עמי סביב השעון”.

קודם לכן הבהיר גוזלן לתושבים: “שהשקט היחסי שהיה לנו היום מבחינת האזעקות לא יטעה אתכם. כל הסימנים מראים שמדינת ישראל לפני מלחמה גדולה ורב זירתית. כדי לתת לצה”ל את הכח לנצח אנחנו בעורף חייבים להיות ממושמעים להנחיות ומאורגנים היטב. גייסנו כ200 תושבים חמושים למשמרות שמירה בבאר יעקב. אתם מוגנים! הימצאו ליד מרחב מוגן, לא להסתובב ברחובות ושימו לב אם יש שכן או שכנה שזקוקים לעזרה, דווחו למוקד!”.

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן