ניסיון התאבדות בשכונת “שרונה”: תושבת העיר קפצה מהקומה הראשונה ולאחר מכן רצה לרחוב במטרה לפגוע בעצמה

ראשוני: עירנותה של השכנה משכונת שרונה מנעה טרגדיה – לאחר שצעירה כבת שלושים שקפצה מהקומה הראשונה – ניסתה לברוח מבני ביתה בכדי לפגוע בעצמה.

הצעירה, לוקה בנפשה, קפצה מבנין מגוריה שברחוב מוטה גור. שכנתה שהבחינה בה אחזה בה לאחר שקפצה וניסתה לברוח בכדי לפגוע בעצמה ובו בזמן הזעיקה את צוותי הרפואה והחירום. צוות החובשים והפראמדיקים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן שוטרי תחנת רחובות העבירו את האחריות לבני משפחתה שישגיחו עליה.

ניסיונות ההתאבדות הינם שכיחים בחודשים האחרונים בעיר רחובות – ומכך לא ניתן להתעלם. באחרונה נמנעה טרגדיה לאחר שתושב העיר, ידיד של צעירה, כבת 20, הזעיק את כוחות ההצלה כששלחה לו הודעת טקסט כי בכוונתה להתאבד. ניידות של מד”א ומשטרה וכן כבאיות כיבוי האש דהרו אל דירתה של הצעירה שהייתה נעולה, פרצו אליה באמצעות כלים הידראוליים ובתוכה נמצאה הצעירה מוטלת על הרצפה כשהיא מעורפלת הכרה.

שני מקרים זכורים במיוחד האחד התרחש בבוקר ה7 באפריל, כאשר נער בן 14, החליט לסיים את חייו בקפיצה מחלון ביתו שברחוב “הנשיא הראשון” בעיר ולאחר ששלח לפנות בוקר מסרון פרידה לאביו. שלושה חודשים קודם בן למשפחה מוכרת בעיר תלה עצמו במרפסת – אחותו הורידה אותו מהחבל וכוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן