ניידת רווחה תגביר את המוגנות של העובדים הסוציאליים באור יהודה

ניידת הרווחה חלק מהגברת מערך המוגנות שמפעיל משרד הרווחה והביטחון הקהילתי במטרה להבטיח את ביטחונם של העובדים הסוציאליים במהלך תפקידם

על רקע ריבוי מקרי אלימות כנגד עובדים סוציאליים ברחבי הארץ, חנכו העירייה ומשרד הרווחה ניידת חדשה שתסייע בליווי עובדים סוציאליים בביקורי בית, בבתי משפט ובמשימות נוספות כחלק ממערך המוגנות של משרד הרווחה והביטחון הקהילתי.

עיריית אור יהודה ומשרד הרווחה והביטחון הקהילתי חנכו ניידת סיור חדשה שתשמש את האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים (שח”ק) בעיר.

הניידת שתלווה את העובדים הסוציאליים בביצוע משימותיהם היא חלק מהגברת מערך המוגנות שמפעיל משרד הרווחה והביטחון הקהילתי במטרה להבטיח את ביטחונם של העובדים הסוציאליים במהלך תפקידם.

בטקס השתתפו מנכ”ל העירייה, גיל ממון, סגן ראש העיר, שלמה זלמן סיונוב, המשנה לראש העיר, הרב בוריס יצחקוב, מנהלת אגף שח”ק, ד”ר אסתי אשל, מנהל אגף ביטחון וחירום, כפיר אדרי, מנהל האבטחה האיזורי באגף ההגנה על עובדי הרווחה ברשויות המקומיות במשרד הרווחה, אסף אטיאס, עובדי אגף שח”ק ונציגי העירייה.

הניידת עתידה לספק ליווי וביטחון לעובדים הסוציאליים במהלך ביקורי בית, בבתי משפט ובמצבים נוספים בהם נדרשת נוכחות מוגנת.

בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה בין העירייה לבין משרד הרווחה, הוקצו לעיריית אור יהודה שני מאבטחים נוספים למתקני הרווחה והעירייה מצויה בתהליך אישור למאבטח נוסף, כל זאת במטרה להבטיח את ביטחונם של העובדים הסוציאליים, ולאפשר להם לבצע את תפקידם בצורה מיטבית.

איוש משרות המאבטחים נעשה בהצלחה תוך הקפדה על כללי הכשירות של המאבטחים בשיתוף אגף הביטחון והחירום בעירייה.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת:

“חנוכת ניידת הסיור לאגף השירותים החברתיים היא צעד נוסף בחיזוק הביטחון של העובדים הסוציאליים שלנו, הממלאים תפקיד חשוב ומאתגר. אנו נמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה כדי להבטיח את ביטחונם ולספק להם את הכלים הנדרשים להצלחה בעבודתם החשובה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לד”ר אסתי אשל, מנהלת אגף שח”ק, ולאסף אטיאס ולאגף המוגנות במשרד הרווחה והביטחון החברתי, חוסן חברתי לישראל, על ההירתמות והדאגה שאור יהודה תקבל את המוגנות הנדרשת עבור העובדים הסוציאליים המדהימים שלנו שעושים עבודת קודש.”

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן