ניידת השירות של חברת החשמל מגיעה לנס ציונה

חברת החשמל מגיעה עם עמדת השירות הניידת ” נקודת אור” לנס ציונה לתת שירות לתושבי העיר >> להלן כל הפרטים

תפתחו יומנים: ביום ראשון ,8.9.24, תגיע עמדת השירות הניידת של חברת החשמל, “נקודת אור”, לרחוב עמק השושנים 24 (בניין רווחה- קומת כניסה) בנס ציונה, בין השעות 18:30-16:00, על מנת לתת שירות לתושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי, ומפגש עם נציג פנים אל פנים.

בניידת השירות, שהוזמנה לטובת תושבי נס ציונה על ידי ובשיתוף העירייה, יינתנו שירותים מגוונים הכוללים בדיקת זכאות להנחה בחשמל, החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת”מ, רישום לשירותים דיגיטליים, וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.

בנוסף, בעלי חוב יוכלו לקבל הסדרי תשלום ותנאי תשלום נוחים יותר .

מדובר בעמדת שירות ניידת, היכולה להגיע לכל מקום בארץ, בהתאם לצורך ולספק ללקוחות שירות אישי, פנים אל פנים, באותם מקומות בהם אין מרכזי שירות פעילים של חברת החשמל.

בשנה האחרונה פתחה חברת החשמל בפריסה ארצית 16 מרכזי שירות נוספים המצטרפים ל 12 מרכזי שירות קיימים, מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, על מנת להקל על לקוחות המעדיפים שירות פרונטלי.

מאיר שפיגלר, מנכ”ל חברת החשמל: ״עמדת השירות הניידת, ״נקודת אור”, היא חלק ממדיניות השירות שאני מוביל ונועדה לקרב את חברת החשמל לתושבים על מנת לספק להם את מלוא השירותים. במסגרת זאת נפתחו גם סניפים חדשים שמאפשרים למי שאינם מכירים ו/או נגישים לאמצעי התקשורת הדיגיטליים, להיפגש ישירות עם נציג שרות ולקבל מענה מקצועי, אמין ואנושי לצרכיהם. אני מברך על שיתוף הפעולה עם עיריית נס ציונה. השרות לתושבי המדינה, ניצב בחברה בעדיפות ראשונה וכל האמצעים הנדרשים לשם כך, מושקעים בו”.

 

◼️  לחדשות נס ציונה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: חברת החשמל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן