נחשפה פרשיית הונאת קשישים בהיקף של מאות אלפי שקלים

הקורבנות שהגישו תלונות במשטרה תושבי הערים רמת גן, קרית אונו, כפר סבא, גבעתיים ויהוד

שוטרי מחוז מרכז ות”א חשפו פרשיית הונאת קשישים בהיקף של מאות אלפי שקלים בסיומה הוגשו היום כתבי אישום נגד תושבי הוד השרון ות”א בגין עבירות הונאה וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות

ניתן לפרסם כי במהלך השבועות האחרונים ניהלה המשטרה חקירה סמויה וחוצה מחוזות, המשותפת ליחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז מרכז עם תחנת בני ברק במחוז ת”א, במרכזה שני חשודים – תושבי הוד השרון ות”א בשנות העשרים-שלושים לחייהם, בחשד שהונו באופן שיטתי עשרות קשישים בהיקף של מאות אלפי שקלים.

עם התפתחות החקירה, הצליחו החוקרים לרכז תלונות בעלות מאפיינים דומים ולחשוף את שיטת הפעולה וזהות המעורבים, שעפ”י החשד נהגו להתקשר לקשישים ולהתחזות לנציגים של חברת תקשורת מוכרת תוך הזדהות בשם כוזב, על מנת להשיג את פרטי האשראי של הקורבנות בטענות כוזבות, כגון : צורך בחידוש/עדכון הוראת קבע או לפתור תקלות במנוי .

כאמור, הנאשמים השיגו באופן זה את פרטי האשראי של הקורבנות ואת הקוד הסודי וניצלו זאת על מנת למשוך כסף מחשבונות הבנק שלהם ולעיתים לבצע רכישות של מוצרים יקרי ערך כגון טלפונים סלולריים, כל זאת בסכום מצטבר של מאות אלפי ₪.

בתוך כך, שוטרי תחנת בני ברק עצרו את הנאשמים לפני כשבועיים ומעצרם הוארך בהתאם לצורכי החקירה המשותפת, כאשר היום, עם סיומה של החקירה, הגישה פרקליטות מחוז ת”א לבימ”ש השלום בתל אביב נגדם כתבי אישום, בגין עבירות הונאה בנסיבות מחמירות וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

 

◼️ לחדשות יהוד מונוסון  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לחדשות רמת גן והסביבה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה | freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן