נחשף מכתבו של מנכ”ל עיריית אשדוד, אילן בן עדי, לנציב שירות המדינה

מנכ״ל עיריית אשדוד במכתב חריף על לנציב שירות המדינה על התנהגותו של עוזר שר הבריאות- נתי מור יוסף | להלן הנוסח המלא

אילן בן עדי, מנכ”ל  עיריית אשדוד, במכתב חריף לנציב שירות המדינה פרופ’ דניאל הרשקוביץ’ ולתלונה על התנהגותו של עוזר שר הבריאות, נתי מור יוסף.

להלן הדברים שצויינו במכתב

בשמה של עיריית אשדוד הריני לפנות אליך כדלהלן:

1. בתאריך 15.1.2024, התקיימה במשכן הכנסת ישיבת הוועדה המיוחדת לצמצום פערים בפריפריה, לאחר זימון שהוציא יו”ר הוועדה ח”כ אברהם בצלאל, לדיון בנושא מתן מענה לילדי העיר אשדוד נוכח מלחמת חרבות ברזל.

2. במסגרת דיון זה, לקראת סיומו, הופיע בחדר הוועדה מר נתי מור יוסף, אשר הינו עוזרו, במשרת אמון, של שר הבריאות, מר אריאל בוסו.

3. בסיום דיוני הוועדה, פנה מר מור יוסף ליו”ר הוועדה ומר בצלאל, ואמר לו: “מה אתה בכלל סופר אותם (הכוונה לנציגי עיריית אשדוד המקצועיים), הרי במילא עוד חודשיים אנחנו מחליפים אותם, ואחרי הבחירות יהיה שלטון אחר בעיר אשדוד.”

4. מדובר בעזות מצח לשמה, של עובד במשרת אמון, אשר לקח לעצמו חירות להשתלח בעובדים מקצועיים של עיריית אשדוד ובראש העיר המכהן, במסגרת שהוא תופס, כמסגרת מפלגתית, תוך שהוא מבצע לכאורה עבירות על הוראות חוק שירות המדינה (משמעת), והתנהגות שאינה הולמת עובד ציבור. יש לציין שיו”ר הועדה לא הגיב על הדברים.

5. להתנהגות זו היו עדים, עובדי עיריית אשדוד, אשר השתתפו בדיון, ובראשם ראש מינהל החינוך בעיר אשדוד, מר אריה מימון, אשר יענו בחפץ לב לבקשתך לתת גרסה מסודרת על האמור לעיל.

6. עיריית אשדוד מגישה בזאת תלונה רשמית , כנגדו של מר מור יוסף, על פי חוק שירות המדינה (משמעת), ונציבות שירות המדינה נדרשת להתייחס לתלונה זאת ולהודיענו בחוזר על האמצעים שבכוונתה לנקוט בעניינו של מר מור יוסף.

7. להבהיר, זכיותיה וטענותיה של עיריית אשדוד בעניין זה שמורות במלואן.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית לחצו כאן

צילום: שמואל דוד, ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן