נחשו מי המדליסטית האולימפית שהגיעה ללוד  

אלופת העולם בג’ודו לשעבר והזוכה במדלייה אולימפית, ירדן ג’רבי, הייתה אורחת מרכזית של עיריית לוד, בכנס למניעת הטרדות מיניות בעבודה.

המדליסטית האולימפית ואלופת העולם בג’ודו לשעבר, בכנס למניעת הטרדות מיניות שערך אגף הספורט

אלופת העולם בג’ודו לשעבר והזוכה במדלייה אולימפית, ירדן ג’רבי, הייתה אורחת מרכזית של עיריית לוד, בכנס למניעת הטרדות מיניות בעבודה. לפני ההרצאה המאלפת של ירדן, עלה ראש העיר לבמה, וכהרגלו, נתן הופעה מעולה, תוך שהוא מתבל את דבריו בהמון חוש הומור. ג’רבי החמיאה לרביבו ואמרה לקהל העובדים: “לא סיפרו לי שיש בלוד ראש עיר שהוא גם סטנדאפיסט”.

מיד לאחר ראש העיר, נשא דברים ראש אגף הספורט, מאיר אליהו. לאחר הכנס, נהנו עובדי העירייה הרבים שגדשו את האולם מארוחת צהריים טעימה ובריאה בחינם, באדיבות המסעדה החדשה “חיימיש”, שמתמחה באוכל ביתי ובריא.

את הכנס ארגן אגף הספורט, כאשר את הכל מובילה מזל טייב הנפלאה, שבנוסף לתפקיד שהיא עושה באגף הספורט, היא גם ממונה על מניעת הטרדות מיניות בעיריית לוד. בכנס נכחו גם מנכ”ל העירייה, אהרון אטיאס, הממונה על תיק הספורט, אריה לוי ובכירים נוספים.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן