נחשו מי ברחו מהחום והגיעו להקרנת הבכורה של “גנוב על החיים” בפתח תקווה

סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומפונים מצפון הארץ הגיעו להקרנת בכורה ללהיט החופש הגדול: “גנוב על החיים” – מיניונים

פותחים את הקיץ: הגיעו בחום הגדול לקניון הממוזג: ליאת הר-לב, יניב ביטון, אנה אהרונוב ובנה אדם, השורדת גל רובין עם חמש ילדיה, לירון טנג’י, אמירה בוזגלו ועוד..

 

שיירה של סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומשפחות מפונות מצפון הארץ, הגיעו בצהרי שישי (21.06.24)  עם ילדיהם, לעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, להקרנת בכורה של הסרט,  להיט הקיץ:  “גנוב על החיים“, שנערכה בקולנוע הוט סינימה.

 

האירוע שעוצב בהשארת הסרט, החל במינגלינג והמון הפתעות שחיכו לילדים ולהורים, בניהם: פיצות, שולחן ממתקים מגניב , פופקורן ועוד..

 

הגיעו לצפות ראשונים: ליאת הר-לב ויניב ביטון – המדבבים,    אנה אהרונוב – שהגיעה עם בנה אדם בן השלוש וסיפרה שזהו הסרט הראשון שלו, גל רובין – השורדת שהגיעה עם חמשת ילדיה ובלי הבן זוג החדש, לירון טנג’י  – שהודחה השבוע מהאח הגדול,  השחקן אלברט כהן,  המלהקת אמירה בוזגלו, כוכבי הרשת משפחת ליופריו: רונית, ג’ונתן והילדים,  ועוד.

 

נעמי סימן טוב מנכ”לית עופר הקניון הגדול פתחה את האירוע ונתנה תקציר לאורחים : “אנחנו שמחים לארח את הקרנת הבכורה של הלהיט “גנוב על החיים”  עם גרו והמיניונים החוזרים בהרפתקה חדשה שבמרכזה החיים עצמם”. לדבריה: “הקניון הגדול הפך בשנים האחרונות גם למרכז בילוי ותרבות, בו עורכים השקות, פרימיירות ואירועים בינלאומיים”.

 

גיל סתיו מנכ”ל רשת בתי הקולנוע  הוט סינמה: “הפקות הסרטים מקפידות לשחרר בחודשי הקיץ את הסרטים הכי לוהטים  לבילוי משפחתי ובמיוחד השנה בחודשי החופש אנו צופים שהרבה משפחות יבחרו להתאוורר  ולהנות מבילוי משותף כמו צפיה בסרטים ולאכול פופקורן  במקום ממוזג לברוח אליו מהחום והמתחים״” .

 

גנוב על החיים” – הוא הסרט החדש מסדרת סרטי המניונים- סדרת סרטי האנימציה המצליחה והאהובה בכל הזמנים!לגרו, לוסי, הבנות והמיניונים מצטרף אח חדש: גרו ג’וניור, שמתעקש להזעיף פנים לאביו שרק רוצה קצת אהבה מבנו התינוק. כאשר אויב ישן/חדש של גרו בורח מהכלא ונשבע לנקום, גרו והמשפחה נשלחים להסתתר בזהות בדויה. בנתיים המיניונים נקראים להציל את המצב כמו שרק הם יודעים. באנגלית בדיבובם של סטיב קארל וקריסטיאן וויג, ובעברית בדיבובם של יניב ביטון וליאת הר לב.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אסף לב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן