נחנכה עמדת היציאה למבחני הרישוי ביבנה

ראש העיר, רועי גבאי: “אני שמח שמצאנו את הדרך המכבדת להוקיר את זכרו באופן מכבד וראוי, במעמד בני המשפחה היקרה, הרעייה פנינה, המשפחה והחברים.”

בטקס מרגש נחנכה הבוקר (שלישי) נקודת היציאה למבחני הנהיגה לזכרו של מאיר בן-ברוך ז”ל, מייסד ביה”ס הראשון לנהיגה בעיר וחלוץ בתחום הוראת הנהיגה ביבנה.

בן-ברוך ז”ל פתח לראשונה ביבנה אפשרות ללימודי נהיגה על רכב, אופנוע ומשאית.

עמדת היציאה למבחני הרישוי ממוקמת על ציר שדרות הציונות ומידי יום יוצאים התלמידים למבחני הנהיגה (טסטים).

בישיבת מועצת העיר הוחלט כי במקום זה ראוי יהיה להנציח את זכרו של מאיר מרדכי בן ברוך ז”ל שנפטר בשנת 2019 לאחר מחלה קשה.

באירוע מרגש במעמד ראש העיר, רועי גבאי, מ”מ וסגן ראש העיר, חיים מסינג, חברי מןעצה, בני משפחה, מורי נהיגה, מנהלי העירייה, חברים ומוקירי זכרו, סיפרה בתו עינב על אביה: “אבא דאג לקדם את תרבות הנהיגה בעיר ולמנף אותה, הוא היה חלוץ בתחום הוראת הנהיגה ופעל בנחישות מול משרד הרישוי וכל הגורמים בכדי לשים את יבנה על המפה ולדאוג שתושבי העיר לא יצטרכו לנסוע לערים הסמוכות בכדי להוציא רישיון. אבא הציב מטרות ויעדים ותמיד לנגד עיניו עמדה רווחת הציבור ונוחות תושבי העיר. הוא לא זכה לראות בחייו את התחנה שכל כך ייחל להקמתה, אך היום אנו כאן סוגרים מעגל ומציינים בטקס מכובד את חניכת המקום. המשפחה תמיד תלך בדרכו של אבא, הבן שלומי מנהל ביד רמה את בית הספר לנהיגה “יבנה” עם מורים טובים ואיכותיים, ביניהם גם החתן אלי קסטרו שפעל במרץ להנצחה”.

בני המשפחה הודו לראש העיר, רועי גבאי על תמיכתו ואישורו, למנכ”ל העירייה דוד שטרית על הסיוע והליווי, לסגן ראש העיר פאלי כהן, לחבר המועצה עו”ד מאיר דהן, ליו”ר ועדת השמות, יהודה דנינו, לאדריכלית העיר, ורד סייג ולכלל גורמי העירייה שסייעו להוציא לפועל את ההחלטה באופן המכובד ביותר.

ראש העיר, רועי גבאי אמר בטקס כי “מאיר בן-ברוך ז”ל הקים לפני למעלה מ-30 שנים את בית הספר הראשון בעיר ללימודי נהיגה וכמובן שקרא לו “יבנה”. במהלך כל השנים בית הספר לנהיגה התרחב ומורים נוספים הצטרפו והפכו עם הזמן לחברים. אני שמח שמצאנו את הדרך המכבדת להוקיר את זכרו באופן מכבד וראוי, במעמד בני המשפחה היקרה, הרעייה פנינה, המשפחה והחברים.”

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן