נחנך המיזם הקהילתי הייחודי “בית נתינה” בגינת שטרן בקריית אונו

ראש העיר, מיכל רוזנשיין: בית הנתינה בגינת שטרן מסמל אכפתיות, שיתוף ועזרה הדדית שמאפיינים את הקהילה שלנו” | הניחו כלי בית ומטבח, חפצי נוי, משחקים וצעצועים ועוד בבית הנתינה

ביוזמת המחלקה לאיכות הסביבה בעיריית קריית אונו ובשיתוף פעולה מוצלח עם תושבי העיר, נחנך בית הנתינה החדש בגינת שטרן, במסגרת מיזם שמטרתו לעודד תרבות של שיתוף וצריכה נבונה בקהילה. “בית נתינה” מאפשר לתושבים להניח פריטים, שאין להם בהם צורך ועבור אחרים יכולים להיות בעלי ערך רב. בית נתינה הינו מיזם התנדבותי, שצפוי להקטין את הצריכה, להאריך את חיי המדף של מוצרים שונים ולחסוך במשאבים.

במהלך הטקס החגיגי, נהנו המשפחות משעת סיפור לילדים ושוק קח-תן, שבו החליפו ביניהם פריטים שונים, כאשר אלו שלא נלקחו הונחו בסיום האירוע בבית הנתינה. המיזם נועד לאפשר לכל אחד מהקהילה לשתף ולהעביר הלאה חפצים כגון  כלי בית ומטבח, חפצי נוי, משחקים וצעצועים ועוד, ובכך לתרום גם לאיכות הסביבה וגם לתחושת השותפות הקהילתית.

ראש העיר, מיכל רוזנשיין: “בית הנתינה בגינת שטרן הוא הרבה יותר ממקום להניח חפצים – הוא מסמל אכפתיות, שיתוף ועזרה הדדית, שמאפיינים את הקהילה שלנו. לראות את התושבים תורמים אחד לשני ויוצרים חיבור אמיתי, מחמם את הלב. אני גאה בכך שאנחנו ממשיכים לבנות קהילה חזקה ומלוכדת ששמה את הקיימות והערבות ההדדית בראש סדר העדיפויות”.

רון מלכה, סגן ראש העיר ומחזיק תיק איכות הסביבה: “מרגש לראות את התושבים והתושבות שותפים שלנו שהם השותפים האמיתיים ליוזמה הנפלאה. המיזם הזה לא רק מאריך את חיי המוצרים ומפחית את הצריכה, אלא גם מחנך לתרבות צריכה נבונה. תודה למנהל המחלקה לאיכות הסביבה, אהרון צ’קורל, שפועל ללא ליאות לכך שאנחנו לא רק מדברים על קיימות, אלא פועלים למען שינוי אמיתי בתוך העיר שלנו, לטובת הדורות הבאים”.

מעיריית קריית אונו נמסר כי העירייה מעודדת יצירת מיזמי נתינה נוספים בשכונות העיר, וכי המחלקה לאיכות הסביבה תשמח לשתף פעולה עם תושבים משכונות נוספות המעוניינים לקחת חלק ביצירת בתי נתינה.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן