נחמה מרקוביץ’ נבחרה לנהל את בי”ס סעדיה גאון באור יהודה

מרקוביץ’ ששימשה בשמונה השנים האחרונות כסגנית מנהלת בית הספר, תחליף בתפקיד את ענת ברקוביץ’ שמסיימת אחרי 13 שנים. מרקוביץ’: “שואפת להנהיג עם הלב תוך שמירה על יחסי אנוש והקשבה לצרכים של כל חברי הקהילה החינוכית”

נחמה מרקוביץ’ נבחרה על ידי ועדת האיתור של משרד החינוך לתפקיד המנהלת החדשה של בית ספר סעדיה גאון באור יהודה. מרקוביץ’, ששימשה במשך שמונה שנים כסגנית מנהלת בית הספר, תחליף בתפקיד את ענת ברקוביץ’, שניהלה במשך 13 שנים את בית הספר והצעידה אותו להישגים רבים. מרקוביץ’ תעבוד בשיתוף פעולה עם אגף החינוך ועם הפיקוח במשרד החינוך להמשך הצלחתו של בית הספר.

מרקוביץ’ היא מוכשרת תכנית מנהלי בתי ספר של מכון “אבני ראשה” ובוגרת לימודי הוראה במכללת תלפיות. במהלך השנים האחרונות עברה הכשרות רבות, בין השאר בתחום המתמטיקה בסמינר הקיבוצים במכללת תלפיות. כמו כן, בשנות עבודתה בסעדיה גאון היא שימשה כחברה בצוות ניהול בית הספר וכן כרכזת חברתית ומדריכה בית ספרית.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מברכת:

“אני מאחלת הצלחה רבה לנחמה מרקוביץ’ בתפקידה כמנהלת בית ספר סעדיה גאון. בית הספר מיצב את עצמו בשנים האחרונות כבית ספר מוביל ומשמעותי שמקדם תוכניות פדגוגיות חדשניות ואין לי ספק שנחמה תמשיך בתהליכים הללו. זו הזדמנות להודות לענת ברקוביץ’ שהובילה בגאון את בית הספר במהלך השנים הללו ולאחל לה הצלחה רבה”.

נחמה מרקוביץ’ מציינת:

“אני מאמינה בעשייה בבית הספר שבו אני פועלת כבר שנים רבות. אני שואפת להנהיג עם הלב תוך שמירה על יחסי אנוש והקשבה לצרכים של כל חברי הקהילה החינוכית. אפעל להעצים את הקשר בין הידע ללב ולעודד לימוד רלוונטי שנוגע בחיינו ובחיי תלמידנו בכל מקצועות הלימוד, במקביל לשאיפה למצויינות ולהקפדה על הישגים גבוהים. אצור חיבור בין קודש לחול, קידום אורח חיים ציוני דתי המשלב חדשנות פדגוגית עם מקצועיות וערכים. אני מונעת מתוך רצון ליצור מצויינות מקצועית ובניית קהילה חינוכית המושתתת על ערכים אלו. בהזדמנות הזו אני מודה על הבחירה בי לתפקיד להנהיג, להצעיד ולהוביל את בית הספר בגאון”.

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן