נוער “אחריי” מאילת ואשדוד עם נוער מפונה במסע לזכרם

“אנו מקווים שהרוח הגדולה של נוער אחרי שבאה לידי ביטוי במסע, תבשר גם ניצחון ובשורות טובות לכל מדינת ישראל”

למעלה מ – 200 בני נוער מתנועת “אחריי” אילת ואשדוד יחד עם צעירי התנועה שפונו מבתיהם ושוהים באילת, השתתפו במסע מיוחד לזכרם של בני העיר אילת, שנפלו במלחמת “חרבות ברזל”, מתן דמארי ז”ל, מאור כהן איזנקוט ז”ל ולידור יוסף קרואני ז”ל, ולזכרו של ארנון משה אברהם בנבניסטי ז”ל, אחיו של יוסף, מדריך של קבוצת המפונים באילת. במסע השתתפו גם בני משפחותיהם של הנופלים.

המסע המרגש, שאורכו 4 ק”מ, התחיל בחוף הדקל והסתיים במתחם החוסן של נוער המפונים סמוך לאייסמול. בסוף המסע התקיים טקס בהשתתפות ראש עיריית אילת – אלי לנקרי, שבירך את תנועת אחריי והביע את הערכתו הרבה לכבוד שחלקו בני הנוער לנופלי העיר במלחמה.

שרית, מנהלת מערך החוסן למפונים השוהים באילת סיפרה על העשייה של התנועה בעיר מאז תחילת המלחמה והודתה לתושבי העיר אילת על תרומתם וקבלת הפנים החמה. נבו אוחיון מדריך אחריי אילת ואח שכול אמר, שלמרות המחיר על האובדן “ברור לכולנו שהיינו ואנחנו עדיין מחויבים לשאת באחריות על הגנת המדינה”. ג’וליה אינדיק – מנהלת המרכז העירוני  “אילת מתגייסת” שמפעילה העירייה אמרה בהתרגשות: “אנו מקווים שהרוח הגדולה של נוער אחרי שבאה לידי ביטוי במסע, תבשר גם ניצחון ובשורות טובות לכל מדינת ישראל”.

עמותת “אחריי” פועלת באילת כבר מספר שנים בשיתוף פעולה עם מרכז “אילת מתגייסת” שהקימה העירייה באמצעות מינהל שח”ק לטובת בני ובנות אילת לפני הגיוס וגם במהלכו. בזכות פעילות זו ולצד פעולות רבות לעידוד לשירות משמעותי, מדורגת העיר אילת בעשירייה הראשונה בארץ בגיוס לצה”ל בבית הערים הדומות לה. בזכות פעילות “אחריי” אילת המפעילה שתי קבוצות נוער “אחריי בשטח” לתלמידי ט’-י’ ו”אחריי לצבא” לתלמידי י’-י”ב, זכתה קבוצת אילת בשנה שעברה, בגביע “קבוצה למופת”, באליפות מחוז חוצה נגב בכושר קרבי, וזוכה לשבחים רבים על פעילתה כל השנה.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן