נועה קירל משיקה עם חברת סמסונג מהדורה מוגבלת של Galaxy S24

הכוכבת הגדולה בישראל תשיק עם חברת סמסונג מארז ייחודי ממותג ובו כיסוי אינטראקטיבי חכם לסמארטפון ופאוץ’ אופנתי לצד תכנים ייעודיים ובלעדיים של נועה קירל למחזיקי מכשירי המהדורה

Galaxy S24 Special Edition With Noa Kirel

הכוכבת הגדולה בישראל תשיק עם חברת סמסונג מהדורה מוגבלת של Galaxy S24 הכוללת מארז ייחודי ממותג ובו כיסוי אינטראקטיבי חכם לסמארטפון ופאוץ’ אופנתי לצד תכנים ייעודיים ובלעדיים של נועה קירל למחזיקי מכשירי המהדורה

נועה קירל, הזמרת וכוכבת הפופ המצליחה בישראל, תשיק יחד עם חברת סמסונג בימים הקרובים מהדורה מוגבלת של מארז  Galaxy S24 במהדורה מיוחדת.

המארז יכיל את מכשיר הGalaxy S24 החדש והמתקדם של סמסונג במהדורה מיוחדת וממותגת של נועה קירל, כיסוי FLIP SUIT  אינטראקטיבי לסמארטפון המחליף רקעים ופאוץ’ אופנתי. האלמנטים השונים במארז ייחודי זה  מביאים לידי ביטוי את נועה, החל מגווני הצבע הוורוד האהוב עליה במיוחד ועד חתימות אישיות  בכתב ידה.

במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי, יושקו תכנים מותאמים אישית של נועה קירל עבור   סדרת Galaxy S24   בכדי ליצור חוויה בלעדית ומרגשת עבור מעריציה של נועה קירל ואוהדי המותג סמסונג גלקסי.

השקת המארז  תלווה בקמפיין רחב של תכנים קריאייטיביים וחווייתיים. כמו כן, ייוצרו תכנים מגוונים נוספים כמו קבצי שמע של נועה המותאמים אישית לשעון המעורר, סרטון “אנבוקסינג” בו נועה עצמה מציגה את המוצרים במארז ועוד.

נועה קירל משתפת פעולה עם חברת סמסונג מזה 6 שנים, כאשר במהלך התקופה  הניב שיתוף הפעולה בין השניים מספר יוזמות מרגשות, כמו סדרת הדיגיטל הדוקמנטרית LIFE OPENS UP אשר ליוותה את נועה ברגעיה המשמעותיים ביותר בקריירה  וחשפה את הצדדים האישיים והמקצועיים של כוכבת הפופ האהובה. כמו כן, סמסונג ישראל הפיקה במהלך השנים שלל קליפים מרהיבים לשיריה של הזמרת.

אורנית באוור סמנכ”לית שיווק  סמסונג ישראל:

“אנחנו נרגשים להציג לראשונה בעולם שיתוף פעולה מקומי בין יוצרת וכוכבת  מוערכת לבין Galaxy S24. זו התרגשות גדולה עבורנו להציג מהדורה מיוחדת זו המהווה אבן דרך משמעותית נוספת במסע המשותף של סדרת ה -Galaxy   ונועה קירל. לאורך השנים נועה הפכה לשגרירה נאמנה של המותג Galaxy בישראל וסמסונג מהווה חלק בלתי נפרד מהצמיחה ומהדרך של נועה קירל בישראל. נועה מגלמת ערכי חדשנות, פתיחות ויצירתיות לצד הביטוי העצמי, ומעוררת השראה בקרב צעירים רבים.”

את המהדורה המיוחדת ניתן להשיג ברשת חנויות סמסונג בישראל ובחנות האונליין של סמסונג

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ערן לוי | סמסונג

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן