נוטרלו ונעצרו משליכי בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב חולפים בירושלים 

השליכו בקבוקי תבערה בשכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים, יחידת המסתערבים של מג"ב שפעלו באזור וחשו סכנה לחייהם, ביצעו ירי ואחד המפגעים נפצע וארבעה נוספים נעצרו על ידי לוחמי מג"ב

לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים פעלו בשכונת עיסאוויה שבמזרח העיר ירושלים בעקבות השלכת בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב חולפים בציר מעלה אדומים הישן. בשלב מסויים, הבחינו לוחמי מג"ב בצעיר כשבידו בקבוק תבערה.

הלוחמים חשו סכנה לחייהם וביצעו ירי לעבר המפגע ובכך נטרלו את הסכנה תוך שמיד צמצמו למקום וזיהו ארבעה מפגעים נוספים במעורבות בהשלכת בקבוקי התבערה. ארבעת המפגעים נעצרו על ידי לוחמי מג"ב.

המפגע שנפגע פונה בהמשך לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה, על-פי גורמי רפואה.

ארבעת המפגעים שנעצרו על ידי הלוחמים הועברו לחקירה בתחנת שלם. בנוסף, במקום אותרו מספר בקבוקי תבערה והם נתפסו על ידי לוחמי מג"ב.

במשטרה מדגישים כי כל מי שיסכן את כוחות הביטחון או אזרחים, מסכן את חייו. כל ניסיון לפגוע בשוטרים או באזרחים, יטופל בנחישות ובכל הכלים שברשותנו. משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן