נהג ההסעות שהקרין לילדי כתה ג' סרטים פורונגרפיים הושעה מכל עבודה עתידית עם מערכת החינוך; עיריית רחובות: "מדובר באירוע חריג ואנו רואים אותו בחומרה"

ילד באוטובוס

התפתחות בפרשה שעוררה סערה גדולה לאחר שנחשפה אתמול ב"רחובות היום" ובמרכזה נהג הסעות אשר הוביל תלמידי כתה ג' מפעילות חינוכית בפארק המדע חזרה אל בית ספרם הקרין בפניהם סרטונים פורנוגרפיים.

היום (שלישי) נפגשה הנהגת הורי בית הספר היסודי עם בעלי חברת ההסעות בספריית בית הספר ובהובלת מנהלת בית הספר במטרה לברר אודות התקרית המביכה. נציגי חברת ההסעות טענו כי לדברי הנהג הוא שב מהתקנת מכשיר אלקטרוני ולדבריו אינו יודע מאין הסרט האסור. הצדדים סיכמו כי חברת ההסעות תערוך מול הנהג בירור מעמיק בנושא ובנוסף יקיימו רענון נהלים.

לעיריית רחובות אין קשר לפרשה שהסעירה את העיר
לעיריית רחובות אין קשר לפרשה שהסעירה את העיר

"מדובר באירוע חריג ואנו רואים אותו בחומרה", נמסר מעיריית רחובות, "מיד עם היוודע דבר המקרה נעשה תחקיר מעמיק ובו נמצא כי מדובר בנהג הסעות שכלל לא הוזמן על ידי העירייה, אלא על ידי חברה פרטית שאירחה את תלמידי בית הספר לפעילות חינוכית. למרות זאת, הוחלט להשעות את הנהג מכל עבודה עתידית עם מערכת החינוך ברחובות.

"יתרה מזאת, בית הספר הזמין לפגישה את הבעלים והמנכ"ל של חברת ההסעות, במסגרתה השתתפו גם יועצת בית הספר, הפסיכולוגית ומחנכות כיתות ג'. בשיחה הביעו נציגי החברה את התנצלותם על המקרה, לקחו אחריות על כל מה שאירע, הודיעו כי יקיימו רענון נהלים בחברה ותחקיר פנימי שבסיומו יועברו הממצאים והם יפורסמו במלואם.

"בנוסף, בעקבות האירוע הוזמנו גם נציגי הנהגת הורי כיתות ג' בבית הספר, יחד עם יו"ר הנהגת ההורים הבית ספרית לפגישה משותפת עם הגורמים המקצועיים המוסמכים. ההורים שנכחו בפגישה הביעו אמון בתהליך והדגישו כי הם מודעים לכך שמדובר בטעות חמורה שנעשתה מצד חברת ההסעות. בהמשך לפגישה התקיימה גם שיחה עם התלמידים סביב האירוע, ובה ניתנה להם האפשרות להביע את רגשותיהם, הודגש בפניהם שהתכנים שאליהם נחשפו אינם מתאימים לגילם ושצוותי החינוך עושים הכול על מנת שדבר זה לא יקרה שנית".

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של "רחובות היום" מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן