נאור גדסי מרחובות קיבל אות הצטיינות מהרמטכ"ל

באחרונה נבחרו עובדי ועובדות צה״ל למצטייני הרמטכ"ל לשנת התשפ״ב וקיבלו תעודות הצטיינות בזכות תרומתם הבולטת ועל היותם דוגמה ומופת לרבים. בין הנבחרים: נאור גדסי, ראש צוות מתקנים במרכז השיקום והאחזקה (מש"א), שנבחר לקבל הצטיינות מהרמטכ"ל על נאמנותו ומסירותו לאורך דרכו המקצועית.

גדסי בן ה-47, מתגורר ברחובות, נשוי ואב לארבעה. בשנת 2007 החל את עבודתו כראש צוות מתקנים בבית המלאכה "תשתיות טכנולוגיות תקשוביות" במש"א, ובמסגרת תפקידו עוסק בעולם החשמל והתקשורת, מוביל פרויקטים, בונה דגמים של תיבות קשר, התקנת קשר ברכבים, חפ"קים ועוד קשת רחבה של עבודות. במהלך תפקידו נדרש להתמודד עם סוגיות מסובכות ועתירות טכנולוגיה מורכבת, להיות יצירתי ולמצוא פתרונות לבעיות המתגלות תוך כדי ביצוע, כדי להחזיר את הכלים לזמינות מבצעית נדרשת וכל זאת תוך שמירה מקסימלית על בטיחות.

לדברי גדסי, "אני קם עם חיוך כל בוקר לעבודה, יש בי המון סיפוק ושמחה בכל עשייה שלי וכאשר סיימתי משימה או פתרתי תקלה אני יודע שסייעתי רבות למדינת ישראל ולצה"ל ושיש בכך חשיבות ותרומה לשמירה על הכשירות והביטחון".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן