מתפרנסים בכבוד: יריד תעסוקה מיוחד עבור המפונים בים המלח

במסגרת יריד התעסוקה שהתקיים בים המלח, לקחו חלק עשרות רבות של מעסיקים במגוון תחומים, שהציעו משרות לטווח הארוך וכן משרות זמניות, לצד משרות לעבודה מרחוק.

בימים בהם שורר חוסר וודאות בתחומי חיים רבים בקרב תושבי העוטף שפונו מבתיהם בעקבות השבת השחורה בתחילת אוקטובר, יש מי שמנסים לחבור יחד ולייצר הזדמנויות מגוונות לקידום תחום התעסוקה עבור תושבי העוטף. עד לפני חודש וחצי הם התפרנסו מעבודות בתחומי היישובים או באזורים הסמוכים לעוטף וכעת נדרשים למצוא חלופה ראויה ואיכותית עד שישובו למקום המוכר להם. המהלך החשוב התקיים בשיתוף פעולה בין מרכז הזדמנות מעגל החיים והתעסוקה בהנהלת סיון פוייר, אגף הרווחה והשירותים החברתיים עיריית באר-שבע לבין מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב בהנהלת קרן כהן.

במסגרת יריד התעסוקה שהתקיים בים המלח, לקחו חלק עשרות רבות של מעסיקים במגוון תחומים, שהציעו משרות לטווח הארוך וכן משרות זמניות, לצד משרות לעבודה מרחוק. כך יכולים המפונים להמשיך לעבוד מכל מקום אליו יבחרו לעבור בהמשך כשיוצעו פתרונות דיור. כמו כן, כחלק מהיריד הוצע לנוכחים שירות ייעוץ תעסוקתי מקצועי שיוכל לסייע להם לבחור את תחום העיסוק המתאים להם ביותר לתקופה זאת ואף להמשך. שירות זה ניתן למפונים בחינם באדיבות מרכז הזדמנות ומרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב.

קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב, מסרה:

״אנו רואים חשיבות רבה בקיום יריד התעסוקה עבור תושבי העוטף שפונו מבתיהם ונותרו ללא עבודה. איתור מקום עבודה מסודר ואיכותי מעניק יציבות ושגרה לה זקוקים המפונים בשעה מורכבת זו. אנו מלאי סיפוק ומודים על הזכות לקחת חלק באיתור מקומות עבודה איכותיים וראויים עבור כל תושב ותושבת שנפגעו מהמלחמה״.

סיון פוייר מנהלת מרכז הזדמנות מעגל החיים והתעסוקה אמרה:

״מרכזי הזדמנות לוקחים חלק בליווי תעסוקתי של מפונים בכל הארץ, אנחנו מסייעים להם למצוא את הכוחות להאמין שהם יכולים לחזור לעבודה, בליווי, קורסים, בעצם כל מה שיכול לתת מוטיבציה. יש כאן סיטואציה מאוד מורכבת, אבל לחזור לעבודה זה טוב לכולם. גם מבחינה חברתית ומבחינת המשק והכי חשוב מבחינת התושבים שיוכלו לאט לאט לחזור למסלול חיים״.

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן