מתנדבי יחידה 360 נערכים לשעת חירום בראשון לציון

מתנדבי יחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי השתתפו במפגש למידה על תרחישי הייחוס של אגף החירום העירוני

מתנדבי סניף ראשון לציון ביחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי, השתתפו היום לצד ארגוני ההתנדבות והחירום שפועלים בעיר, בשולחן עגול, בו למדו על תרחישי הייחוס אליהם נערכים בעיריית ראשל”צ כחלק מההיערכות הכללית לשעת חירום.

 

 

מנהל אגף החירום בעירייה, אילן טביב שיתף את הנוכחים בתרחישי הייחוס אליהם נערכים בעירייה, בדגש על ההשפעות וההשלכות שיהיו על העיר ראשל”צ ודרכי הפעולה והדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה של העירייה עם ארגוני המתנדבים.

הועידה נערכה ביזמת מנהלות מחלקת ההתנדבות העירונית בראשון לציון, מיכל בן טובים ושירן לוסטיג, מנהלת האגף לפיתוח שירותים חברתיים ובהשתתפות נציג פיקוד העורף, מפקד היקל”ר יזהר גינתון, נציגי משטרת ישראל, מד”א, איחוד הצלה וארגונים נוספים.

מפקד צוות ראשל”צ ביחידה 360 -מערך הסיוע הלאומי, מוטי עטיה, ציין כי

, “כחלק מההמוכנות של מתנדבי יחידה 360 לשעת חירום, השתתפנו היום באירוע החשוב שנערך בהובלת העירייה. אני מודה לראש העיר, רז קינסטליך ולהנהלת מחלקת ההתנדבות העירונית על היוזמה המבורכת, שמחברת בין הרשות המקומית לארגון. אנו נמשיך לתת ולסייע לעירייה למען תושבי העיר ככל שנידרש”.

 

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מערך יחידה 360

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן