מתנדבי השיטור הקהילתי וכיתת הכוננות בגני תקווה מסכמים את שנת המלחמה

ראשונים לכל קריאה בטקס מרגש, עשרות מתנדבי השיטור הקהילתי בגני תקווה הרימו כוסית לציון תחילתה של שנה חדשה. המתנדבים, שעברו הכשרה ומטווחים על ידי משטרת ישראל ושולבו במגוון פעילויות השיטור הקהילתי, זכו להוקרה על תרומתם האדירה לחיזוק תחושת הביטחון האישי והקהילתי ביישוב. כך נראתה עבורם שנת המלחמה

באירוע מרגש שנערך לאחרונה בגני תקווה, התכנסו עשרות מתנדבי השיטור הקהילתי בהרמת כוסית לציון תחילתה של השנה החדשה. המתנדבים, שהוכשרו על ידי משטרת ישראל וקיבלו סמכויות מיוחדות, עברו תהליך הכשרה מקיף הכולל קורסים, מטווחים וטיפול באירועים משטרתיים, ומשתלבים בפעילות השיטור והביטחון השוטף בגני תקווה. בין הפעילויות שבהן לוקחים חלק המתנדבים ניתן למצוא אבטחת אירועים, סיורים בליווי מבוגרים או שוטר סיור, הקמת מחסומים ותגבור וסיוע למשמרות הזהב בעיר.

בזמן מלחמת חרבות ברזל, תפסה היחידה חלק משמעותי בפעילות החירום. במהלך המלחמה, מתנדבי השיטור הקהילתי ביצעו פעולות חירום מגוונות, כולל תגבור הסיורים בכל רחבי היישוב על מנת להגביר את תחושת הביטחון ולסייע בשמירה על הסדר הציבורי. המתנדבים פעלו בתיאום עם כוחות הביטחון השונים והעניקו תגובה מהירה לאירועים חשודים, לצד אבטחת מקלטים ומבני חירום. כמו כן, הם לקחו חלק פעיל בפינוי אזרחים לאזורים מוגנים ובסיוע לתושבים במצוקה בזמן אזעקות. היחידה גם תרמה למאמץ העירוני במתן מענה לפניות הציבור בנושאי ביטחון והגנה, תוך סיוע לכוחות השיטור הקבועים בפעילותם השוטפת בנושא ביטחום והגנה ובכך, הפכו למכפיל כוח עם כוחות השיטור הקבועים בפעילותם השוטפת.

הקמת יחידת השיטור הקהילתי הוקמה כבר בשנות ה-70 ובמהלך השנה האחרונה נוספו אליה קרוב ל-30 מתנדבים חדשים. היא תולדה של יוזמה משותפת בין הרשות המקומית ומשטרת מסובים, המיועדת לחיזוק תחושת הביטחון האישי והקהילתי בגני תקווה.

בשיתוף פעולה פורה עם המשטרה, היחידה מונה כיום 40 מתנדבים התורמים מזמנם ומהכשרתם האישית ליצירת סביבת חיים מוגנת ואיכותית יותר בעיר.

היחידה ממשיכה להתרחב ולהכשיר מתנדבים נוספים, מתוך רצון לשמר את תחושת הביטחון בקהילה ולהבטיח איכות חיים מיטבית עבור התושבים והתושבות ומהווה נדבך חשוב בשמירה על הסדר הציבורי, הפגנת נוכחות למניעת תאונות דרכים, עבירות תנועה ומניעת פשיעה בגני תקווה.

רה״ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, בירכה את המתנדבים: “המתנדבים שלנו הם הלב הפועם של הביטחון הקהילתי. הם המגדלור שמאיר את הדרך לשאר התושבים ומזכירים לכולנו שהכוח האמיתי של הקהילה נמצא באנשים שבה. התרומה שלכם לחיזוק הביטחון והסולידריות בקהילה היא עצומה ובלתי ניתנת להחלפה. נמשיך לתמוך ולסייע לבסיס המתנדבים בגני תקווה. אני מודה לכם על המחויבות, ההתמדה והרוח ההתנדבותית שלא יודעת גבולות. שתהיה לנו שנה בטוחה ושקטה.”

מפקד השיטור הקהילתי, רס”מ עידן גלמן, הוסיף: “המתנדבים הם חלק בלתי נפרד ממשטרת ישראל  והתרומה שלהם לחיזוק תחושת הביטחון האישי של תושבי גני תקווה אינה מובנת מאליה. כל אחד ואחת מכם מביאים עימם ערכים של נתינה, סבלנות ואחריות, ואנו גאים להיות חלק מקהילה כל כך מעורבת ומחויבת. אני מאחל לכולנו שנה של עשייה, שותפות וביטחון.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן