אגם אביגיל אזולאי ז"ל

אגם אביגיל אזולאי ז"ל, נחנקה למוות מבלון מים עמו שיחקה  והיא בת שש וחצי שנים בלבד. מאז, פועלת אמה להעלאת המודעות לסכנות הטמונות במשחקי בלון ופגיעות ילדים בבית. בימים אלה, נכתב ספר תורה לזכרה של אגם והוריה זקוקים לכם לצורך השלמתו.  

 

 

 

 

זה היה יום רגיל בבית משפחת אזולאי בגן יבנה. הילדה אגם בת השש וחצי שיחקה בחדרה וברגע אחד, עולמם נחרב עליהם כאשר בלון מים עמו שיחקה, התפוצץ וגרם לחנק. לאחר פעולות החייאה שנעשו בה היא פונתה לבית החולים במצב קשה, שם נקבע מותה.

מאז, שרויה המשפחה באבל עמוק והמעט שיכול להקל על צערם הגדול ולהביא נחמה הוא הכנסתו של ספר תורה על שמה לבית הכנסת. כעת, מגייסים בני משפחתה של אגם אביגיל אזולאי, כספים על מנת לסיים את כתיבתו של ספר תורה לגילוי נשמתה. "אנו זקוקים לכם עכשיו יותר מתמיד, כל אחד כמה שיכול ושתבוא עליו הברכה. מעט שלכם, הרבה עבורנו" אומר אביה של אגם.

לתרומות, לחצו על הקישור : https://www.paypal.com/donate?hosted_button_id=S4RKHH6LNVTDN

ניתן להעביר באמצעות BIT בטלפון 052-2443299

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן