משרד הפנים הודיע על קיצוץ תקציב האיזון של גדרה; גמליאל: “נפעל בצינורות המקובלים, בכדי לבטל את החלטת דרעי”

בתגובה להודעת שר הפנים אריה דרעי, על קיצוץ צפוי של תקציב האיזון לשנת 2019 של המושבה גדרה, שיגר אליו ראש המועצה יואל גמליאל, מכתב בהול לשר הפנים בו הוא מודיע לו על כוונתו להיאבק בהחלטה זו. 

במכתב ציין ראש המועצה, כי חרף הקיצוצים הרוחביים והגזרות הכלכליות העתידות למשק הישראלי, הוא מתכוון להיאבק למען תושבי גדרה. קיצוץ תקציב האיזון לשנת 2019 עשוי לפגוע במצבה הפיננסי של המועצה ובכך לפגוע באופן ישיר בשירות לתושב.

בהקשר הזה שלח ראש המועצה לפני מספר ימים מכתב לממונה מחוז מרכז במשרד הפנים, יונתן בר סימנטוב וביקש את התערבותו המיידית בנוגע להקפאת צמצום מענק האיזון לשנת 2019. לדברי ראש המועצה הקדמת הבחירות במדינת ישראל אשר נקבעו ל-9 באפריל יגרע מהתקציב של המועצה שכן כל החלטות תקציביות שעתידות היו להתקבל תידחנה עד לאחר הבחירות והרכבת ממשלה חדשה. כל אלו יוצרים מציאות מורכבת אשר תוביל את המועצה לפגיעה קשה אף יותר.

במועצה הזכירו כי בשנים האחרונות תקציב המועצה הינו דל ומצומצם ממילא, וזאת לאחר עבודה ארוכה של שנים והתייעלות בכל אחד מאגפי המועצה. משמעות של קיצוץ כמו זה, שעלי הודיע דרעי, בתקופה זו יגרום להשבתת הפעילות וכל השירותים החיוניים אשר ניתנים לתושבים לרבות מערכת החינוך שתינזק בצורה ישירה.

יואל גמליאל, מסר בתגובה: “כולי תקווה כי התערבות השר תוביל לביטול הגזרה. נפעל בצינורות המקובלים, בנחישות ואסרטיביות בכדי לבטל את החלטתו של שר הפנים דרעי. זה הזמן של הנהגת היישוב להתאחד ולפעול יחד ובצורה שקולה ואחראית. האינטרס היחיד העומד לפנינו הוא שתושבי גדרה והשירותים הניתנים במועצה לא יפגעו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן