משפחתה של החטופה כרמל גת הודיעה על מותה

כרמל גת היתה חטופה בידי המרצחים בני העוולה במשך 331 ימים עד שנרצחה וגופתה חולצה על ידי כוחות הבטחון. יהי זכרה ברוך

הלב כואב. כרמל גת נרצחה בשבי חמאס.

כרמל גת ציינה בחודש מאי האחרון 40 בשבי.

לפני כחודש, אלון גת, אחיה של החטופה ובן זוגה של ירדן רומן-גת ששוחררה בעסקה בנובמבר, סירב להזמנה לנסוע עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לנאום בקונגרס בוושינגטון.

“היום הודעתי שלא אסע, ולדעתי יש משפחות נוספות שבדרך לשם. קיוויתי מאוד שהנסיעה הזאת תהיה אחרת, שלא יהיו אינטרסים פוליטיים. לא הייתי יכול לחיות עם עצמי בידיעה שאני טס איתו ובזמן הזה חס וחלילה היה קורה משהו לכרמל. אני יודע שנתניהו משך את הזמן בינתיים. אני לא יודע איך הוא חי עם זה. הוא יודע שאנשים ממשיכים להיהרג בזמן הזה. אז במקום להציל את הקואליציה שלו – שיציל אותם”.

מעדויות של חטופים ששוחררו, היא נהגה להעביר תרגולי יוגה ומדיטציה בשבי, מה ששמר על איזושהי שפיות. לכבוד יום הולדתה ערכה המשפחה, חברים ורבים אחרים תרגול יוגה פתוח.

כרמל הגיעה מעיר מגוריה בתל אביב לביקור בבית הוריה בבארי, קיבוץ ילדותה, כדי לחגוג את שמחת תורה.

משם היא נחטפה בשבת השחורה יחד עם אחיה אלון, בתו גפן בת השלוש וגיסתה ירדן רומן-גת, ששוחררה בעסקה הראשונה לאחר 54 ימים בשבי והתאחדה עם אלון ועם בתה גפן – לאחר ששניהם הצליחו לברוח מניסיון החטיפה.

אמא של כרמל, כינרת שהייתה בת 68 נרצחה בברוטליות.

כרמל נותרה בעזה. היא סטודנטית לתואר שני בריפוי בעיסוק, והייתה אמורה להתחיל את השנה השנייה של התואר באוניברסיטה העברית.  שבוע לפני השבת השחורה חזרה מטיול בהודו.

יהי זכרה ברוך!

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן