משפחה חדשה לתיכון טכנולוגי בלוד

מבט ל’עתיד’: התיכון הטכנולוגי בלוד מזנק קדימה עם רשת חדשה ומנהל חדש

מבט ל’עתיד’: התיכון הטכנולוגי בלוד מזנק קדימה עם רשת חדשה ומנהל חדש תיכון טכנולוגי עתיד לוד שוכן במערב העיר – ברחוב הצנחנים 2. התיכון, הפועל באווירה משפחתית מונה כמאה תלמידים, בנים ובנות מרחבי העיר, ועמם כעשרים אנשי צוות אשר חלקם תושבי לוד וחלקם מגיעים ימי בוקר מערים מהסביבה.

התיכון, שעד לפני שנה היה מוכר כתיכון נעמ”ת, עבר שינוי משמעותי הקיץ כשרשת “עתיד” זכתה במכרז על הבעלות. רשת עתיד המונה 61 בתי ספר ברחבי הארץ, מביאה לבית הספר תנופה של חדשנות טכנולוגית ופדגוגית. העובדה שלרשת 5 בתי ספר בעיר, מאפשרת שיתוף פעולה ייחודי  ועוצמתי בין בתי הספר. צוות בית הספר התחדש ומורים חדשים הצטרפו לצוות המנוסה והמקצועי.

גם מנהל חדש ומקצועי

 המנהל החדש של בית הספר הוא נאור פיס (41), תושב לוד הפועל רבות למען קידום החינוך בעיר.  את דרכו החינוכית החל נאור כבר בגיל 21, רגע לאחר שחרורו משירות צבאי משמעותי כמפקד בסיירת הצנחנים. מאז שימש נאור בתפקידי חינוך רבים ביניהם הדרכה בכפרי נוער, מדריך ורכז בתנועת “אחרי!” ומורה למתמטיקה. נאור שחינך ולימד בבית הספר בעבר, הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה ותואר שני בניהול מערכות חינוך.

“לוד היא הבית שלי! פה אני מגדל את שבעת ילדיי, אני מחובר לתושבים ולעשייה היום יומית שנעשית פה. אני מביא איתי רוח של ציונות, אהבת הארץ חיבור לעם ישראל ולמורשת ישראל!”, אומר נאור. “כמנהל, אני מאמין בתפירת חליפה אישית לכל תלמיד. תלמידי בית הספר נהנים מבית ספר שנותן לתלמידיו את המעטפת הרחבה ביותר, יחס אישי ושיח בגובה העיניים”, הוא מוסיף.

“חובה שכל תלמיד ירגיש שבית הספר – המקום הטוב עבורו”

בכניסתו של המנהל החדש לתפקיד, חשובה לו בראש ובראשונה תחושת השייכות – התלמידים צריכים להרגיש שבית הספר הוא המקום הטוב ביותר בעבורם! ולצד זה כמובן התאמת מגמות הלימוד לשוק התעסוקה, תוך שימוש בכלים דיגיטליים וטכנולוגיה מתקדמת, חשיפת התלמידים לעולמות תוכן חדשים ומגוונים. “לאורך שנות עבודתי ביצעתי תפקידי חינוך פורמלי ובלתי פורמלי ואני מבין היטב כיצד לשלב בניהם על מנת לתת לתלמידים את ארגז הכלים האופטימלי להצליח”. 

חוזרים לבית – חוזרים ללוד

למנהל החדש חשוב להדגיש, והוא אומר זאת כחדור במטרה: “השאיפה שלי להחזיר רבים מתלמידי העיר שיוצאים ללמוד בתיכונים אזורים. צוות בית הספר שלנו מכיר היטב את העיר לוד והאתגרים שניצבים בפני הנוער המדהים שלנו. שיתוף הפעולה שלנו עם הגורמים המקצועיים בעיר הוא מצוין ויחד אנחנו מעניקים לתלמידים  מענה מקצועי ורחב”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן