משטרת ישראל עצרה חשוד שסחט והצית רכב בירושלים

בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד החשוד המרכזי.

חוקרי היחידה ללחימה בפשיעה ציון שבמחוז ירושלים, מנהלים בשבועות האחרונים חקירה סמויה וגלויה בעקבות חשדות לאיומים, סחיטה וגרימת נזק לרכוש כלפי קורבן, זאת על רקע עיסוקו. במסגרת החקירה, עצרו יל”פ ציון מספר חשודים לחקירה, ומעצרם הוארך מעת לעת בהתאם לצורכי החקירה.

בשלהי חודש אוגוסט השנה, הוצת פעמיים רכב הקורבן ונשרף כליל, ללא נפגעים בנפש. בעקבות כך, פתחה המשטרה בחקירה במהלכה בוצעו מגוון פעולות במטרה להתחקות אחר החשודים במעשה.

מחקירת יל”פ ציון עלה כי בתקופה האחרונה קודם להצתת הרכב, הגיעו מספר חשודים למקום עבודתו של הקורבן ואיימו כי עליו לטפל בעניין תשלום כספי שלטענתם חייב לאחרים. זמן קצר לאחר מכן, הגיע חשוד בשנית וניפץ את חלון הראווה של העסק. במסגרת החקירה נעצרו ארבעה חשודים, ביניהם החשוד העיקרי תושב אזור ירושלים בן 19.

מעצרם של החשודים הוארך בבימ”ש לטובת מיצוי פעולות החקירה וגיבוש הראיות כנגד המעורבים. בתוך כך, נאספו עדויות וממצאים הקושרים את החשוד למעשים.

בימים האחרונים השלימו חוקרי יל”פ ציון את חקירתו של החשוד העיקרי ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ”ש. ביום שישי האחרון, הוגשה הצהרת תובע בעניינו על הכוונה להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגדו על ידי הפרקליטות, ומעצרו הוארך לטובת כך עד לתאריך 13.11.23.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן