משטרת ישראל עצרה חשוד בדקירה ופציעת אדם בשדרות והיום הוגש נגדו כתב אישום חמור

בתאריך 15/2/2020 בסמוך לשעה 18.30 התקבל דיווח במוקד המשטרה על אירוע דקירות בעיר שדרות. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום האירוע ובהגעתם הבחינו בגבר, בשנות ה40 לחייו, כשהוא דקור בפנים ומדמם. הוא פונה לקבלת טיפול בבית חולים ברזילאי באשקלון.

במהלך חקירה מורכבת תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת הצליחו חוקרי המשטרה להגיע לזהותו של החשוד בדקירות ובתאריך 26/2 הוא נעצר. מדובר בגבר, בשנות ה40 לחייו, תושב שדרות. החשוד הועבר לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום באשקלון. לאחר גיבוש חומר הראיות כנגד החשוד הוגש נגדו היום על ידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום חמור בגין פציעה כשעבריין מזויין וגם בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את אירועי אלימות, והשוטרים יפעלו בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן