מרפאת כללית שעריים נבחרה כמצטיינת בשירות ואכפתיות מבין כל מרפאות המחוז

מרפאת כללית שעריים

הצוות הרפואי במרפאת המשפחה של הכללית בשכונת שעריים קיבל תעודת הוקרה מהנהלת כללית מחוז מרכז על הצטיינות המרפאה בסקר שביעות רצון לקוחות לשנת 2016 מבין כל מרפאות המחוז. בין הקריטריונים הרבים קיבלה המרפאה ציון גבוה על תחושת הלקוחות שהם מקבלים יחס נעים ואכפתי, הסברים מובנים מהרופא, זמן המתנה סביר ומענה טלפוני מהיר.

צוות המרפאה, בניהולו של ד”ר ברוך אלטוב, שמח מאוד על התוצאות המרשימות ואמר כי שביעות הרצון מורגשת גם בשטח בפידבקים שמתקבלים מהמטופלים. “אנו רואים בלקוחות כאילו היו אורחים בבית שלנו ובאופן שאנחנו היינו רוצים לקבל שירות. כל הצוותים רוצים לעזור ומתקשרים אחד עם השני כדי לפתור בעיות, והכל עם חיוך ומסירות, והמטופלים מרגישים את זה”, נאמר.

ד”ר עדה בן ששון, מנהלת מחוז מרכז בשירותי בריאות כללית, אמרה כי הנהלת המחוז גאה מאוד בצוות הרפואי של מרפאת המשפחה של הכללית בשכונת שעריים המטפלת באופן רגיש ומתחשב בלקוחות הכללית, מבוגרים וילדים כאחד. “התוצאות מעידות על עבודה יומיומית קשה מתוך הכרה בחשיבות השירות והיחס האישי לצד האיכות הרפואית הגבוהה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן