מרכז תנופה בקרית גת מוביל חדשנות צעירה

מעבדת החדשנות של אינטל, היא שותפות עם מרכז הצעירים ואגף החינוך בעיר שנועדה להוות תשתית לחשיפה ולמידה של אינספור תכנים של חדשנות, יצירה, כלים וטכנולוגיה חדישים

השבוע התאספו תלמידי בתי הספר היסודיים במרכז תנופה לנוער וצעירים בעיריית קרית גת לציון סיום שנת עשייה במעבדת החדשנות העירונית.

מעבדת החדשנות היא דוגמא לפרויקט החושף ומעודד מוחות צעירים לטכנולוגיה, סקרנות ויצירתיות והוא הוקם ע”י אינטל ועיריית קרית גת ובמסגרתו מבקרים תלמידי בתי הספר בעיר ונחשפים לתכנים מדעיים ועשייה מתקדמת הדוחפת אותם לחקור, להתנסות ולהצטיין.

מנהלת מרכז הצעירים אודליה סבג ביקשה להודות לכל השותפים על תרומתם לשנת פעילות מוצלחת במעבדת החדשנות וציינה כי היענותם של התלמידים ומעורבותם במעבדה מוכיחות כי לחדשנות אין גבולות: “נמשיך לעודד ולתמוך בתלמידים בדרכם לעתיד מבטיח. מבקשת להודות לאינטל על השותפות המתמשכת והמוצלחת בהפעלת המעבדה”.

רוני וינברג, מנהלת קשרי קהילה באינטל הוסיפה: “מעבדת החדשנות של אינטל, היא שותפות עם מרכז הצעירים ואגף החינוך בעיר שנועדה להוות תשתית לחשיפה ולמידה של אינספור תכנים של חדשנות, יצירה, כלים וטכנולוגיה חדישים לאוכלוסיית העיר קריית גת.

בטקס הסיום של תכנית הרובוטיקה והקוד שהועברה במהלך השנה, נחשפנו לתוצרים של הפעילות השנתית ששילבו ידע טכני ומכני לצד מיומנויות רכות של מלאכת תכנון, ניסוי וטעיה, עבודה בצוות, חלוקת תפקידים, הצגת פרויקט ועוד.

יותר מהכל שמחנו לראות את הניצוץ שבעיניים, חדוות הלמידה והגאווה לכל הנוגעים בדבר: התלמידים, ההורים, המלגאים שליוו את הלמידה במעבדה והצוות החינוכי.

אנחנו באינטל, מקווים שהפרויקט הזה הוא רק נקודה בדרך להתנסויות טכנולוגיות וחדשניות שלכם בעתיד וגאים לקחת חלק בנקודה הזו. תודה לשותפות המדהימות שלנו במרכז הצעירים, בראשן אודליה סבג, מנהלת אגף ומרכז הצעירים ושני דסה, רכזת מעבדת החדשנות שהופכות חלום למציאות וזורעות היום זרעים של חדשנות המחר”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן