מרכז הצעירים כיוונים באשדוד עם תוכנית מרתקת לחודש יולי 

חבר מועצת העיר והממונה על ‘כיוונים’ ועל התרבות בעיר, עו”ד אופיר לסרי: “אני מזמין אתכם לבוא וליהנות מהתכנים והאירועים של המרכז ולקחת חלק פעיל בחשיבה ובניית תכניות, אל מול צרכי הצעירים בעיר.”

מרכז הצעירים ‘כיוונים’ מכין לנו הפתעות ומזמין את בני ובנות אשדוד הצעירים, לפני ואחרי השירות הצבאי, לבוא ולהשתתף במגוון אירועים מטורף שיתקיימו בחודש יולי.

מדובר במנה ראשונה לקיץ 2024 ובהיצע המאפשר לכל אחת ואחד למצוא את עצמו במרכז וליהנות מאירועים שיש בהם הכל – הנאה אישית ומפגש חברתי. מוזמנים לעקוב אחר ‘כיוונים’ באינסטגרם.

 

 

חודש יולי בפתח ומרכז ‘כיוונים’ מציג לצעירי העיר לוח אירועים עשיר ומגוון עם שלל תכנים, מפגשים ואירועים, הנוגעים לכל אחד מצעירי וצעירות העיר – צעירים  לפני ואחרי צבא, סטודנטים, יזמים, הייטקיסטים וכן הלאה.

ב’כיוונים’ אומרים כי “אין אחד שלא ימצא את עצמו במרכז, בין אם אתם יזמים, הורים צעירים, חיילים משוחררים, סטודנטים, מוזיקאים, אומנים, אנשי רוח, מל”שבים ועוד..”

 

כבר הוכח כי מרכז כיוונים מכיר את נפשם של צעירי העיר, יודע את שפתם, מכיר את צרכיהם ורואה את הצעירים בעיניים שלהם. המרכז כבר הוכיח כי יש לו את היכולת להוציא אל הפועל, יחד עם הצעירים, יוזמות קהילתיות ואישיות לקידום תרבות, קריירה, יזמות, השכלה והתפתחות אישית.

גם הפעם, מדובר ביוזמה שתוכננה על-ידי המרכז ו”בראש אחד” עם הצעירים וכעת היא מוצעת לצעירי העיר כלוח אירועים מרוכז לחודש יולי, עם מגוון מטורף של תכנים.

 

הנה חלק מאירועי החודש:

אם אתם יזמים בנפשכם ויש לכם רעיון או חלום לעסק – תוכנית האקסלרטור ליזמות שנפתחת בHUB- אשדוד, היא בול בשבילכם. תוכנית שבה כל צעיר יקבל את מלוא המעטפת והכלים משלב הרעיון, דרך בניית תכנית פעולה עד לשלב פיצ’ משקיעים בסיומה.

צעירים אחרי צבא – ייפגשו בכל יום רביעי ויקבלו תוכן בנושאים הכי בוערים לצעירים, קבלת החלטות, חשיפה למסלולים בעולם האקדמיה ותוכן על רוח וחיבור עצמי.

הורים צעירים שמחפשים תוכן אלטרנטיבי לילדים שלהם – לראשונה בעיר סדרת מפגשים בגישה טבעית ברוח מונטוסורי, מרחב התפתחותי וזמן הורה ילד, יצירה מהטבע וחיבור לאדמה.

סדנאות יוגה ופילאטיס ואירועי חברה כמו – הצגת תערוכת אמנים “מצב צבירה” בגלריית ואקום, הקרנה של חצי גמר היורו, כנס המתגייסים השנתי ועוד.

הפקה ייחודית שצמחה מתוך הקהילה – מוזיקאים צעירים ויוצרים מעולם ההיפ-הופ והראפ שהתאגדו ויצרו VERS משותף ומפיקים איתנו ערב שכולו היפ-פופ אשדודי.

כל צעיר שמגיע למרכז כיוונים יכול לקבל יעוץ אישי מצוות היועצות של המרכז – החל מזכויות והטובות לחיילים משוחררים, הכוונה להשכלה גבוהה, קריירה וסטודנטים, לעבוד או ללמוד באחד מחללי העבודה/למידה משותפים שמאובזרים בכל הפסיליטיס מ wifi, קפה Happy Hour, ואווירה צעירה.

 

חבר מועצת העיר והממונה על ‘כיוונים’ ועל התרבות בעיר, עו”ד אופיר לסרי:

“אנחנו מקדישים זמן ומחשבה לבניית תוכניות רבות במרכז ומשקיעים משאבים רבים כדי לספק מענה לאוכלוסיית הצעירים בעיר, במגוון תחומים ונושאים. אני מזמין אתכם לבוא וליהנות מהתכנים והאירועים של המרכז ולקחת חלק פעיל בחשיבה ובניית תכניות, אל מול צרכי הצעירים בעיר. תודה למנהלת המרכז אתי לוגסי ולצוות המצוין של ‘כיוונים’ על עבודה נכונה ויעילה”.

המעוניינים מוזמנים לבקר בעמוד האינסטגרם ולעקוב אחרי כל הפעילות של ‘כיוונים’ לחצו על הקישור.

 

◼️ לקבוצת חדשות  אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון כיוונים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן