מרכזי הנוער של OU בקריית גת פתחו את הקיץ

מרכזי הנוער של OU בקריית גת פתחו את תוכנית הקיץ בפעילויות מיוחדות. דניאל מנהל מרכזי הנוער מקום בלב בקרית גת: “מייצרים מסגרת שמשלבת חוויה ומשמעות”

מרכזי הנוער מקום בלב מבית ארגון OU בקריית גת פתחו את תוכנית הקיץ בפעילויות מיוחדות, שמהוות יריית הפתיחה לאירועים רבים שמתוכננים להתקיים לחניכי מרכזי הנוער בחודשי החופש הגדול.

חשוב לציין כי מרכזי הנוער מקום בלב בקריית גת הם חלק מרשת של עשרות מרכזי נוער של ארגון OU ישראל הפרוסים בכל רחבי הארץ מקרית שמונה ועד דימונה.

השבוע יצאו חניכי המרכז ליום פתיחת החופש ביישוב ניצן. היום התחיל באטרקציית הבבלגול- בועות גדולות שנכנסים לתוכן ומתגלגלים, המשיך בשחייה באגם בשמורת ניצנים ולאחר מכן שמעו החניכים שיחה מבריתאל, מדריך במרכז הנוער בקריית גת שחזר משירות מילואים ארוך כלוחם במלחמת חרבות ברזל ודיבר עם החניכים על משמעות הגבורה.

גם חניכות המרכז קיימו פעילות נפרדת ביום שלישי שהתחילה בהתנדבות עם קשישים בבית אבות באשדוד ומשם המשיכה לשייט בסירות טורנדו בים.

בסיום הפעילויות הציגו המדריכים והמדריכות לחניכים את לוח החופש של המרכז והציגו בפניהם את התוכניות לחופש הגדול.

“הטיול ביום שני היה מאוד חווייתי ומגבש. יום עם מלא עוצמה, אווירה חיובית ונעימה.”, סיפרה הילה, חניכה בסניף “נהנתי מאוד ושמחתי לראות כמה טוב ההתנדבות בבית האבות עשתה למבוגרים ששם. בנוסף, גם השייט היה ממש מהנה ולדעתי כולן נהנו מאוד ביום הזה”.

דניאל בוזגלו, מנהל סניף מקום בלב בקרית גת סיכם את היום בסיפוק ואמר:

“דווקא בתקופה כזו, אחרי שנה כל כך לא פשוטה, שהרבה הורים מגוייסים, והביטחון של הנערים לא היה יציב, החלטנו שלא רק שלא מוותרים על טיול פתיחת הקיץ אלא משקיעים בו יותר מהרגיל..”. דניאל הוסיף: “אני רוצה להגיד תודה למחלקת הנוער בעירייה ולתיכון אורט גרוס על שיתוף הפעולה ולצוות המסור על כל ההשקעה במהלך השנה ובפרט בחופש הגדול, יש לנו עוד הרבה תוכניות והיום הזה הוא רק ההתחלה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: OU ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן