מרינה מקסימיליאן בלומין כבשה את הבמה בגני תקווה

ערב של אהבה בגני תקווה היכל התרבות ‘מרכז הבמה’ בגני תקווה אירח את הזמרת מרינה מקסימיליאן בלומין להופעה מרגשת לכבוד חג האהבה. המופע, שהתקיים במסגרת פרויקט ‘בימות פיס’, העניק חוויה מוזיקלית ייחודית לתושבי גני תקווה וסביבתה.

חגיגה של אהבה: השבוע התקיימה הופעה מיוחדת של הזמרת והיוצרת מרינה מקסימיליאן-בלומין ב-היכל התרבות ‘מרכז הבמה’ בגני תקווה, בה הופיעה.

המופע המרהיב נערך בשיתוף פעולה בין עיריית גני תקווה למפעל הפיס, כחלק מפרויקט ‘בימות פיס’ המופעל ברשויות המקומיות ברחבי ישראל.

מקסימיליאן בלומין, אחת הזמרות המובילות בישראל, הביאה לבמה את קולה הייחודי, עם שיריה האהובים וסיפקה ל-450 איש שהיו בקהל רגעים מרגשים ועוצרי נשימה.

‘היכל התרבות מרכז הבמה’, שנחשב לאחד מהיכלי התרבות המובילים בישראל, מארח מופעים מגוונים לאורך כל השנה של מוסיקה, תיאטרון, מופעים לילדים, הרצאות ומגוון רחב של פעילויות תרבותיות המתאימות לכל הגילאים והטעמים. הפעם התקיים מופע ששילב תרבות ומוזיקה ברמה הגבוהה ביותר לכל הזוגות האוהבים שבאו לחגוג את יום האהבה בעיר.

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, אמרה לאחר המופע:

“שמחתי לראות את ההנאה והחיבור העמוק של התושבים למוזיקה המופלאה של מרינה. אני מודה למפעל הפיס על שיתוף הפעולה ולמרכז הבמה שמארח אותנו כאן ומעניק לנו חוויות תרבותיות ייחודיות מדי ערב. דווקא בזמנים כאלו, התרבות היא כלי חיוני לשמירה על החוסן הנפשי של כולנו. המפגש עם המוזיקה, האמנות והיצירה מחזקת את הרוח שלנו ומסייעת לנו למצוא רגעים של הנאה, תקווה ושלווה גם בתקופות המאתגרות ביותר.”

הדס שמואלי, מנהלת מחלקת אירועים ותרבות בעירייה הוסיפה:

“תרבות היא החוסן והחוזק הנפשי שלנו. היא מקור לתקווה ומשמעות. בכל אירוע אני שמחה לראות כיצד התושבים מגיעים ונהנים מהפעילות התרבותית הקהילתית בעיר. מצפה לראותם בפסטיבל בירה, אוכל ומוסיקה בחודש ספטמבר הקרוב.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עמית אחבאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן