מרוץ אל האופק לזכר חללי גן יבנה

המועצה המקומית גן יבנה תקיים בחודש ספטמבר את ה”מירוץ אל האופק” על שם רס”ן אופק אהרון ז”ל ולזכרם של חללי גן יבנה.

המועצה המקומית גן יבנה מזמינה את הציבור להירשם בהקדם להירשם להפנינג הקהילתי “המרוץ אל האופק”, שיתקיים בפעם השנייה בתאריך 13.09.24 במסגרת אירועי שבוע הספורט של המועצה המקומית גן יבנה.

במתנ”ס גן יבנה, מבית החברה למתנ”סים, קוראים להירשם כבר עתה למרוץ, שיתקיים בשעה 6:00 בבוקר באזור התעשייה בישוב.

מטרת המרוץ – להנציח את זכרם של חללי צה”ל מגן יבנה ואת זכרו של רס”ן אופק ז”ל. המרוץ מאורגן על ידי משפחתו וחבריו של אופק יחד עם המועצה המקומית גן יבנה.

המועצה המקומית גן יבנה והמרכז הקהילתי, מבית החברה למתנ”סים, קוראים למשפחות השכולות שמעוניינות להקדיש אלמנט להנצחת היקיר שלהם. המשפחות שיהיו מעוניינות בהנצחה, יכולות לעשות זאת במספר דרכים, החל מהנצחה באתר, בעמוד פייסבוק או באינסטגרם או אפילו במרוץ עצמו, שם יהיה ניתן יהיה לייחד מקצה מיוחד על שמו של הנופל, או לחילופין ליצור עמדת הנצחה במתחם ההתכנסות של המרוץ.

רס”ן אופק אהרון ז”ל נולד באילת באוקטובר 1993 ומגיל שנתיים וחצי גדל והתחנך בגן יבנה. הוא היה ספורטאי בנשמתו: מגיל צעיר עד גיל 17 שיחק בקבוצת מ.ס. אשדוד, היה אוהד נלהב של קבוצת הכדורגל בית”ר ירושלים.  בגיל 12 הוכשר לצלילה וצלל בכל הזדמנות בארץ ובעולם. בגיל 22 עשה קורס צניחה חופשית. בחודש מרץ 2012 התגייס ליחידת אגוז ולאחר הכשרה ארוכה כלוחם ולאחר שהוכשר כקצין, פיקד לסירוגין בגדוד 51 של גולני וביחידת אגוז של הקומנדו.

אופק, שנהג לרוץ ולהתאמן בבסיס ובבית ואף דאג לפתח ולשפר את כושרם הגופני של פקודיו. בכל התפקידים אותם ביצע ואף זכה להישגים מרשימים ביותר הן אישיים והן של המסגרות עליהן פיקד. אופק נהרג בעת מילוי תפקידו בינואר 2022 בהיותו בן 28. זה המקום לציין כי הזמר עידן עמדי, ששירת עם אופק, הקדיש לו שיר בשם “בייבי, השיר הבא מוקדש לך”.

הזמרת לאה שבת תופיע בסיום המירוץ ויתקיים הפנינג לצד דוכני מזון.

◼️ לחדשות גן יבנה   לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: בן מזרחי | באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן