מרגש: שוטרי מרחב אילת השיבו מכשירי שמיעה שנגנבו לילדה כבדת שמיעה

החשוד בגניבה – תושב אילת, בן 17 שנים

בסוף השבוע האחרון, התקבל דיווח במשטרת מרחב אילת, אודות גניבת תיק של משפחה השוהה בחופשה בעיר ובו חפצים אישיים. בעת דיווחו למשטרה, אבי המשפחה חסר האונים, ציין כי בין היתר נמצאים בתיק זוג מכשירי שמיעה של ביתו בת ה-12 כבדת השמיעה, אשר מלבד שווים יקר הערך, שמיעתה לא מתאפשרת.

עם קבלת הדיווח הוזעק שוטרי יחידת השיטור העירוני באילת והחלו בפעולות חקירה מקיפות באמצעותן הצליחו להתחקות אחר זהות החשוד.

משהבינו השוטרים כי החשוד בגניבת התיק הוא תושב אילת, קטין בן 17, הזעיקו למשימת את שוטרי מחלק הנוער באילת, ששהו באותה העת בביתם.

בשל חשיבות האירוע, החליטו בלשי הנוער על דעת עצמם להגיע באופן מידי ולאתר את החשוד. בו בעת החלו בפעולות מאומצות לאיתור החשוד הקטין, תוך יצירת קשר עם הוריו.

בזכות שיתוף הפעולה של אבי החשוד עם בלשי הנוער, החלו הבלשים להתחקות אחר מסלול הליכתו של בנו ואיתרו את התיק הגנוב שהושם על ידו בפינת מסתור. לשמחתם הרבה, בתיק נמצאו מכשירי השמיעה.

עוד בטרם החלה חקירתו של החשוד, זימנו השוטרים את אביה של הילדה להגיע לתחנת המשטרה ולקבל את מכשירי השמיעה וזאת כדי לאפשר לילדה שימוש בהם מוקדם ככל הניתן.
האב הנרגש הודה בדמעות לשוטרים ומיהר לצאת ולהשיב לביתו את מכשירי השמיעה.

החשוד שוחרר בתנאים מגבילים, החקירה בעניינו נמשכת.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תיעוד שצולם ואושר לפרסום ע"י מיטל לוי, אמה של הילדה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן