מרגישים נגישות באור יהודה: יריד מיוחד להעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות בקהילה

יריד נגישות עירוני מרגש נערך אתמול ברחבת “נפגשים” על-ידי המרכז למשפחות מיוחדות בשיתוף תחום הנגישות העירונית. המשתתפים חוו מקרוב את האתגרים והפתרונות עבור אנשים עם מוגבלויות

יריד נגישות עירוני מרגש התקיים ברחבת “נפגשים”, ביוזמת המרכז למשפחות מיוחדות באגף שח”ק בשיתוף תחום הנגישות העירונית ונגישות ישראל. היריד שכותרתו “מרגישים נגישות ברשות” כלל מגוון תחנות חווייתיות, אשר העניקו למשתתפים הזדמנות להתנסות בכלים המסייעים לאנשים עם מוגבלויות בחיי היום-יום. בין התחנות השונות, המשתתפים התנסו בהתניידות בכיסא גלגלים, לימוד תקשורת בשפת הסימנים, והשתתפו בפעילויות מוטוריות מאתגרות בעצימת עיניים.

בנוסף, תושבי העיר נהנו ממופע מוזיקלי סוחף של “אדמימו”, שהוסיף נופך מרגש לאירוע המיוחד. ביריד הוצעו למשתתפים פעילויות מהנות ומגוונות, שעיקרן היה להוביל מהלך משמעותי ביצירת קהילה מכילה ונגישה יותר, שמדגישה את החשיבות של חיבור, הבנה ושילוב בין כל חלקי החברה. יריד הנגישות סייע להעלות את המודעות לאנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה ובקהילה.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “היריד הזה מהווה דוגמה נהדרת למה שאנחנו יכולים להשיג כשאנחנו פועלים יחד למען חברה שוויונית ונגישה יותר. הנוכחות המרשימה של המשפחות וההשתתפות הפעילה של כולם מראים עד כמה חשוב להמשיך בקידום הנגישות בעירנו. אני מודה לכל השותפים ומאחלת לכולנו שנה טובה ומכילה.”

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן