מקום וזהות באור יהודה: קונצרט בנות ובני מצווה בהשתתפות סימפונט רעננה

“נמשיך לתמוך בתוכניות העשרה חינוכיות כדי לגדל את הדור הבא לערכים של אהבת אדם, אהבת הארץ וסובלנות”

עם תפילה להשבת החטופים: קונצרט בני ובנות מצווה התקיים באור יהודה

תלמידי כיתות ו’ מ-6 בתי ספר יסודיים בעיר קיימו קונצרט חגיגי עם תזמורת סימפונט רעננה בניצוחו של דויד זבה

קונצרט בני ובנות מצווה חגיגי לתלמידי כיתות ו’ בשיתוף עם תזמורת סימפונט רעננה התקיים בשבוע שעבר בהיכל התרבות במסגרת התוכנית האסטרטגית החינוכית “מקום וזהות” שמוביל אגף החינוך ופועלת בבתי הספר. בקונצרט נכחו 450 תלמידים משישה בתי הספר היסודיים סעדיה גאון, אלונים, סביונים, נבון, שיזף ואהוד מנור.

התלמידים והתזמורת שכללה מגוון רחב של כלים בניצוחו של דויד זבה ביצעו מנגינות שירים שנלקחו ממסורת ישראל, תפילה ממקורות יהודיים וניגונים של קטעי חזנות ועוד, כל זאת במטרה לחזק את הקשר ההיסטורי של התלמידות והתלמידים עם המסורת, המורשת והמקום בו הם גרים. כמו כן, במופע התקיימה תפילה לשלומם של חיילי צה”ל ותפילה להשבתם של החטופים הביתה במהרה.

מנהלת אגף החינוך, דלילה אשכנזי, בירכה את המשתתפים, התלמידים, המורים וצוותי החינוך על חשיבות המופע בימים אלה וציינה את עבודתן יוצאת הדופן של המנהלות עידית בלכר, לימור ברקת, לימור כהן, ענת ברקוביץ’, רוחל’ה ענב וסיון גוטליב.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת:

“מאורעות ה-7 באוקטובר חידדו לכולנו ביתר שאת את חשיבות הלכידות בעם וכמה חשוב לתת דגש למכנה המשותף והמאחד בינינו. אנו נמשיך לתמוך בתוכניות העשרה חינוכיות כדי לגדל את הדור הבא לערכים של אהבת אדם, אהבת הארץ וסובלנות”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן