מצטיינת צה"ל ממודיעין: סגן ורד חן

גאווה מקומית: מצטיינת חטיבת החילוץ היא סגן ורד חן ממודיעין!

בטקס מצטייני ראש השנה במעמד אלוף משנה אלעד אדרי, מפקד חטיבת החילוץ וההדרכה של פיקוד העורף קיבלו 29 חיילים וקצינים אות הצטיינות על שנתנו את כל כולם ותרמו מעל ומעבר לתפקוד החטיבה ולהגנה על המדינה.

בין המצטיינים נבחרה סגן חן ורד, מפקדת קורס מדריכות חירום בבית הספר לפיקוד ומקצועות העורף. את ההצטיינות קיבלה בזכות עבודתה הקשה והמסורה. ורד בת ה-22 מתגוררת במודיעין. בילדותה לקחה חלק פעיל בתנועת הצופים מכיתה ד'-יב' ואף הייתה מרכזת השבט, עם סיום לימודיה יצאה לשנת מכינה בגליל העליון. היא התגייסה להיות מדריכת חילוץ ושובצה בבא"ח העורף, בהמשך יצאה להיות מפקדת בקורס מדריכות חילוץ ומשם הדרך לקצונה הייתה סלולה. עם סיום הבה"ד וההשלמה מונתה להיות מפקדת קורס מדריכות חירום.

"אני שמחה על ההזדמנות לקראת השנה החדשה לעצור ולהבין להבין את משמעות התפקיד שלי ואת ההשפעה הרחבה על החיילות שצומחות אצלנו בבית הספר וממשיכות הלאה כשגרירות פיקוד העורף במרחב האזרחי בכל הארץ", אמרה.

את ההצטיינות קיבלה ורד בזכות פעילותה עבור הפיקוד, האוזן הקשבת והחניכה הצמודה אותן היא מעניקה לחייליה, יוזמה ונכונות לעשיה ופיתוח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן