מצדיעים למתנדבי החירום והביטחון האישי בבאר שבע

אמש נערכה הרמת כוסית חגיגית למתנדבי החירום והביטחון האישי של העיר באר שבע על תרומתם האדירה והמאמצים שהם משקיעים למען בטיחותם ורווחתם של תושבי העיר

באירוע החגיגי שהתקיים השתתפו ראש העיר רוביק דנילוביץ’, מפקדי משטרה בכירים, פיקוד העורף, מנהלי אגפים ועשרות מתנדבים המהווים עמוד תווך חשוב במערך החירום של העיר.

במהלך האירוע, הוענקו תעודות הוקרה מיוחדות למתנדבים מצטיינים על מאמצי העל שלהם בתאריך 07.10 ולאחר מכן, במהלך תקופה מאתגרת זו עבור כל תושבי העיר והאזור. התעודות שיקפו את הכרת התודה וההערכה העמוקה על המסירות, המחויבות וההשקעה הרבה של המתנדבים שהפגינו אומץ לב ועשייה חסרת פשרות. תעודה מיוחדת הוענקה לסיירות מג”ב על שיתוף הפעולה חסר התקדים עם מתנדבי משמר השכונה.

ראש העיר רוביק דנילוביץ’, אשר הגה את הרעיון להקמת מערך המתנדבים זכה לשבחים על ההשקעה המתמשכת, המאמצים הבלתי נלאים והחזון שהוא מוביל בתחום החירום והביטחון האישי בעיר ועל תמיכתו במתנדבים ובמערך החירום, שהם חלק בלתי נפרד מהיכולת של העיר לעמוד על רגליה ולהעניק לתושבים את תחושת הביטחון וההגנה גם בתקופות המורכבות ביותר.

הקמת המערך המתנדבים והפעילות היום יומית מובילים אגף הלוגיסטיקה והחירום בעירייה ומחלקה העירונית להתנדבות לאירועי חירום וביטחון אישי, אשר פועלים במסירות רבה בשיתוף פעולה עם המתנדבים ומספקת את כל הכלים והתמיכה הנדרשת כדי שמערך החירום ימשיך לפעול באופן יעיל.

ראש העיר, ציין בדבריו את המתנדבים שהם חלק בלתי נפרד מעוצמתה של באר שבע, וההכרה במאמציהם היא רק נדבך קטן בתודה הגדולה שחייבים להם כל תושבי העיר.

 

◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: באדיבות עיריית באר שבע

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן