מצדיעים ומוקירים את צוותי החינוך המיוחד בלוד

קהל המשתתפים צפה בהצגה מרגשת “בלי עין הרע” – על אמונה, חלומות  והכרת הטוב – סיפור חייו המופלא של השחקן אסף בן שמעון

ערב הוקרה מרגש בהצדעה לעובדי החינוך המיוחד בלוד נערך בהיכל התרבות העירוני, במעמד ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, סגנו ומחזיק תיק החינוך – בני סיתאלכיל, מ”מ ראש העיר יוסי הרוש, סגנית מנהל אגף החינוך חגית קווה, מנהלת מחלקת החינוך המיוחד – שרה כהן ויו”ר וועד העובדים – דני כהן. את המעמד כיבדו בנוכחותם גם מפקחת החנ”מ בממלכתי – סימה רוזנברג, מפקחת החנ”מ בממ”ד – אורלי שנה, מפקחת החנ”מ בחרדי – מזל בוגנים ומנהלת המתי”א – איילת בן אברהם.

במהלך הערב המיוחד והמושקע צפה קהל המשתתפים בהצגה מרגשת “בלי עין הרע” – על אמונה, חלומות  והכרת הטוב – סיפור חייו המופלא של השחקן אסף בן שמעון, על התמודדותו עם אובדן הראייה ומסעו להגשמת חלום הבמה והתיאטרון למרות המגבלה הקשה.

“סיפורו מעורר ההשראה חיזק בקרב המשתתפים את האמונה והתקווה לשילוב נכון של כל תלמיד ותלמידה במערכת החינוך המעולה בלוד, ואף להצליח לחנך וללמד ילדים עם צרכים מגוונים ולהוביל אותם למיצוי יכולותיהם” ציין ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו והוסיף: “אני גאה לעמוד בראש מערכת שאלה הם אנשי החינוך שלה, חינוך מיוחד מחייב המון נתינה ועמידה באתגרים גדולים, אני מעריץ את המורות והמורים, את המנהלות והמנהלים שמעניקים בית חם ומובילים הישגים ביחס להכלה של ילדים עם מוגבלויות ושילובם בחיים החברתיים והחינוכיים. אני מצדיע לכם!”.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן