מפקד חדש לחיל הרפואה

“אתם – אנחנו, נפרוץ יחד כל גבול. נחלום יחד ונגשים יחד, ותמיד נהיה שם מוכנים להקריב ולתת ככל שנדרש עבור חיילי צה”ל שלנו.”, אמר עם כניסתו לתפקיד קצין הרפואה הראשי, תת-אלוף ד”ר זיוון אביעד בר
תת-אלוף ד”ר זיוון אביעד בר נכנס לתפקיד קצין הרפואה הראשי במקומו של תת-אלוף פרופ’ אֵלון גלזברג אשר שירת בתפקיד בארבע השנים האחרונות ומסיים את שירותו הצבאי לאחר 34 שנות שירות.

טקס החילופים נערך ביום רביעי האחרון במפקדת החיל בבסיס תל השומר, במעמד ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו, מפקדי חיל הרפואה, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

מדברי ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף מישל ינקו: 

“ארבעים וחמישה אנשי רפואה איבדנו במלחמת ‘חרבות ברזל’. מחיר כואב וכבד. גם עכשיו, יש צוותי רפואה שנמצאים בעומק השטח ונלחמים על חיי כל פצוע. איש מאיתנו לא ידע שהשנה הזו תהיה עם מלחמה ארוכה וממושכת. מלחמה שבה עוצמת חיל הרפואה תבוא לידי ביטוי בצורה העוצמתית, המשמעותית והמובהקת ביותר. חיל הרפואה פועל מאז החלה המלחמה, בערכיות, מקצועיות ובאופן פורץ דרך בהצלת חיי אדם. אֵלון, כקצין הרפואה הראשי היטבת לחדש, לשנות, לקדם ולפתח את חיל הרפואה. העיסוק בהובלתך בכל ההקשרים של הרפואה המבצעית טרם המלחמה, השפיע על תפקודו של החיל והוכיח את עצמו בזמן אמת.
זיוון, מעכשיו האחריות הכבדה מונחת על הכתפים שלך ואני בטוח שתעמוד בה. אני מאחל לך שתמשיך להוביל את החיל להישגים, לחדש, לשנות ולפתח ושתמיד תמיד – תציל חיים”.

מדברי קצין הרפואה הראשי היוצא, תת-אלוף פרופ’ אֵלון גלזברג: 

“לעמוד בראש חיל הרפואה, זו זכות גדולה. חיל, שהוא ארגון צבאי ובמקביל חלק משמעותי ממערכת הבריאות, השזור בכלל הפיקודים והזרועות. שחושב קדימה ומסתכל רחוק -לומד כל העת ומשתנה תוך כדי. יחד, חיזקנו המענה ברפואת השגרה, בכדי לתת את המענה הטוב ביותר עבור משרתי צה”ל. זיוון, מעריך מאוד, לא בכדי אתה כאן, סומך ומאחל בהצלחה. ברוך הבא לחבורת הקרפ”רים, אנו מפקידים בידייך מפעל חיים של רבים וטובים, המשך עם המחויבות ללמוד ולשפר את המענה בכל התחומים.
אז ממני, אליכם, משפחת חיל הרפואה, שימרו על הרף גבוה שהצבתם, הציפיה מכם היא גדולה ותמיד תהיו סקרנים לשאול שאלות ולחפש את הדבר הבא”.

מדברי קצין הרפואה הראשי, תת-אלוף ד”ר זיוון אביעד בר: 

“אני מקבל הערב את הפיקוד עליכם – משפחת אנשי ונשות הרפואה של צה”ל. אנו משפחה קטנה, בה חבורה יוצאת דופן של אנשים שמגשימים את המשמעות הקדושה מכולן, והיא – להציל חיים, לטפל באנשים, להקשיב להם, להפגין כלפיהם חמלה בשעת אמת, להיות לצידם במצוקתם הקשה ביותר. אני גאה מאד במשפחה הזו, גאה להיות חלק מחבורה איכותית, ביקורתית, לומדת ומשתנה, שמציבה את המצוינות כסטנדרט וחותרת אליו חרף כל קושי, וכל אתגר.
אתם – אנחנו, נפרוץ יחד כל גבול. נחלום יחד ונגשים יחד, ותמיד נהיה שם מוכנים להקריב ולתת ככל שנדרש עבור חיילי צה”ל שלנו.
אֵלון, אתה מסיים 34 שנות שירות בצה”ל, הטבעת חותם בכל מקום שבו עברת, ובמעשיך דאגת לכשירות ומוכנות למלחמה ולבריאות החיילים. תודה בשמי ובשם אנשי החיל על השירות המשמעותי”. 
קורות החיים:
◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן