מפקד השיטור הקהילתי החדש בגבעת שמואל: רס”ב מרדכי קופלמן

תעשו הרבה כבוד לרס”ב מרדכי קופלמן – מפקד שיטור קהילתי החדש של גבעת שמואל

מפקד שיטור קהילתי חדש בגבעת שמואל: רס”ב מרדכי קופלמן

 רס”ב קופלמן, נשוי ואב לשלושה, משרת כ-24 שנים במשטרת ישראל ונחשב לשוטר מוערך בקרב מפקדיו. הוא כיהן בשורה של תפקידים שונים בהם: כמפקד בסיס מתנדבים ומפקד שיטור קהילתי בערים בגוש דן והסביבה.

ראש העיר יוסי ברודני, הזמין אמש ללשכתו את השוטר הקהילתי היוצא רס”ב יורם ישורון והודה לו על שיתוף הפעולה ההדוק והתרומה שלו לביטחון התושבים, וכן את רס”ב הכננס מרדכי קופלמן ואחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. במפגש נכחו גם מנכ”ל העירייה גבי חדד, קב”ט העיר יואב ריעני ומנהל רשות הפיקוח והאכיפה שמעון ברוכים.

ראש העיר יוסי ברודני: “כלל גורמי החירום של העירייה, רתומים ופועלים עבורכם סביב השעון, ואנו נמשיך לפעול על מנת להבטיח את הביטחון בעיר ואת ביטחונכם האישי, ברמה הגבוהה ביותר.

רס”ב קופלמן יכנס לתפקידו בתחילת חודש אפריל ובשם כל עובדי עיריית גבעת שמואל ותושביה, אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו וכמובן מודים לשוטר הקהילתי האהוב היוצא שלנו, רס”ב יורם ישורון, על תרומתו הרבה, מסירותו ונחישותו לביטחון התושבים והסדר המרחב הציבורי. בשם כולם נאחל לו הצלחה רבה ונחת מהמשפחה”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות גבעת שמואל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן