מפעמים הוענקו לכונני מד"א באופקים, לזכר אהרון חיימוב שנרצח במתקפת החמאס

לעילוי נשמתו של חובש בכיר במד״א אהרון חיימוב ז״ל שנרצח בשבת השחורה: 2 מפעמים (דפיברילטורים) הוענקו לכונני תגובה מיידית של מגן דוד אדום באופקים

חודש לאחר השבת השחורה, נערך בתחנת מד״א באופקים ערב לזכרו של חובש בכיר במד״א אהרון חיימוב ז״ל שנרצח מיריות מחבלים בבוקר שמחת תורה כשנהג על אמבולנס בדרכו להציל חיים.

במהלך הערב, שהתקיים בהשתתפות בני משפחתו של אהרון חיימוב ז״ל, סגן מנהל מרחב נגב במד"א שי חמו ומנהל תחנת מד"א באופקים דני שטרקמן הודלקו נרות בעמדת הזיכרון בתחנה והוענקו שני מכשירי מפעם לכונני תגובה מיידית של מד״א תושבי אופקים. באמצעות מכשירי המפעם יוכלו הכוננים להציל חיים במקרה של דום לב בכל מקום אליו יקראו.

אהרון ז"ל החל את דרכו במד״א כמתנדב שנת שירות. לאחר מכן סיים בהצלחה קורס חובש רפואת חירום-נהג אמבולנס וקורס חובשים בכירים. במהלך 4 שנותיו במד״א אהרון פעל במקצועיות רבה, תוך הפגנת אמפתיה יוצאת דופן למטופלים ולפצועים, פעל ככונן על אמבולנס בסופי שבוע ויצא ראשון לכל קריאה. גם בשבת השחורה בעיצומה של מתקפה רצחנית על מדינת ישראל יצא אהרון להציל חיים, ונרצח מאש המחבלים.

דני שטרקמן מנהל תחנת אופקים במד״א: ״אהרון ז"ל היה אדם מסור שנתן את כל כולו למען הצלת חיי אדם. אדם אחראי מקצועי שטובת החולים והמטופלים תמיד הייתה בראש מעייניו. הענקת מכשירי המפעם לזכרו היא המשך ישיר של דרכו – שקידשה את החיים. אהרון חסר לכולנו מאוד, יהי זכרו ברוך".

◼️ אופקים בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן