מפגש משפחות שכולות ביבנה: “להמשיך במורשת הנופלים”

באולם מרכז הצעירים ביבנה התקיים מפגש מרגש של משפחות שכולות והרמת כוסית לקראת ראש השנה של סניף ארגון יד לבנים וארגון אלמנות ויתומי צה”ל בעיר.

באולם מרכז הצעירים ביבנה התקיים מפגש מרגש של משפחות שכולות והרמת כוסית לקראת ראש השנה של סניף ארגון יד לבנים וארגון אלמנות ויתומי צה”ל בעיר.

באירוע השתתפו בני המשפחות השכולות ותושבים נוספים, ובמהלך הערב הופיעה הזמרת נורית אגמי, בוגרת בית הספר למוזיקה “רימון”, שהצליחה לרגש את הקהל בביצועים מוזיקליים מרגשים.

ראש העיר, רועי גבאי, נשא דברים מרגשים וברך בחום את המשפחות השכולות. “אלה ימים מורכבים,” אמר גבאי, “ואנחנו לומדים להעריך את הכאב בתוך השמחה. השמחה נותנת לנו את הכוח להתמודד. בשנה המורכבת הזו המשכנו לפעול ולקדם את העיר. אני רוצה להודות ל שמעון סילוק, יו”ר יד לבנים, ולמנהל הכותר, לציון דוידל, על רגישותם ופעילותם. במהלך חודש אוקטובר נציין את אירועי המלחמה בשיתוף הקהילה, וב-27 באוקטובר נחנוך אתר הנצחה לזכר הנופלים בעיר. תודתי לחיים מסינג, ממלא מקום ראש העיר ול יהודה דנינו, חבר המועצה ויו”ר ועדת ההנצחה, על פעילותם החשובה”.

שליח חב”ד ביבנה, הרב יוסף לרר, הדגיש בדבריו את חשיבות האחדות וההכרה בכאב השכול. “כל אחת ואחד חווה אובדן שילוו אותו כל חייו. בזכות הנופלים אנחנו כאן, והאחדות שלנו היא זו שמייחדת אותנו כעם,” אמר הרב לרר.

שמעון סילוק, יו”ר ארגון יד לבנים, הודה לראש העיר, רועי גבאי על התמיכה והליווי לאורך כל השנה, לחברי הארגון ולכל מי שליווה את המשפחות השכולות. “אנו עומדים בפתחה של שנה חדשה ומלאת תקוות,” אמר סילוק. “השנה שחלפה הייתה מלאה בכאב וצער, אך אנו נושאים תפילה לחזרה מהירה של כל החטופים ולשנה של בריאות, שמחה, שלווה ושקט נפשי לכל משפחותינו”. סילוק הודה לחבריו בסניף הפועלים ללא לאות לקידום הפעילות והקשר עם המשפחות.

האירוע היה טעון ברגשות ובתקווה לעתיד טוב יותר, ובמהלכו הודגשו הערכים של אחדות, זיכרון וההמשכיות של מורשת הנופלים בעיר.

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן