מפגש מרגש של ראש העיר יבנה עם תלמידה העולה לכיתה א’ שהתייתמה 

במפגש המרגש, שנערך בביתה של התלמידה שוחח גבאי עם עדי, בירך אותה לקראת האתגר החדש של תחילת הלימודים בבית הספר ושמע על תחושותיה והתרגשותה לקראת היום הראשון בספסל הלימודים המפש ביוזמת ארגון אמי”צים נועד להקנות לילדים תחושה שיש להם גב חזק ותמיכה מצד הקהילה והעירייה

מרגש: רועי גבאי ביקר תלמידה שהתייתמה ועולה לכיתה א’

ראש העיר העניק לילדה עדי כהן המקסימה, שהתייתמה מאימה, ערכת ציוד לימודי במסגרת יוזמת ארגון אמי”צים ואיחל לה שנת לימודים מוצלחת ופורייה.

ראש עיריית יבנה, רועי גבאי אמש (רביעי) עם התלמידה עדי כהן שהתייתמה בשנת 2023 מאימה ותחל ב-1 בספטמבר את לימודיה בכיתה א’. המפגש נערך ביוזמת ארגון אמי”צים בראשות הדס ויהודה גליק.

במפגש המרגש, שנערך בביתה של התלמידה שוחח גבאי עם עדי, בירך אותה לקראת האתגר החדש של תחילת הלימודים בבית הספר ושמע על תחושותיה והתרגשותה לקראת היום הראשון בספסל הלימודים.

הביקור נערך במסגרת יוזמה מבורכת של ארגון אמי”צים (ארגון אלמנים אלמנות ויתומים צעירים) זו השנה השלישית ברציפות, לקראת פתיחת שנת הלימודים הכולל ביקור אצל משפחות יתומים בחודש אוגוסט במטרה לאחל לילדים שמתחילים כיתה א` שנה טובה ובהצלחה בלימודיהם.

היוזמה נועדה להקנות לילדים תחושה שיש להם גב חזק ותמיכה מצד הקהילה והעירייה.

ארגון אמי”צים שהוקם בשנת 2017 מייצג כ-17,000 משפחות של אלמנים ואלמנות צעירים המגדלים כ-30,000 ילדים יתומים בישראל, מתוכם 830 שעולים לכיתה א` ב-1 בספטמבר הקרוב. הארגון מקיים פעילויות רבות במהלך השנה במטרה לחזק את המשפחות ולסייע להן לעמוד על רגליהן.

ראש העיר, רועי גבאי:

“אין דבר מרגש יותר מאשר לראות את ההתרגשות הגדולה בעיני הילדים העולים לכיתה א’, זה רגע בלתי נשכח לילדים ולמשפחה וחשוב לנו להיות שם לצידם. הילדים הם העתיד שלנו ותפקידנו לאפשר להם לחלום ולהגשים את עצמם. אני גאה להיות חלק מהיוזמה החשובה של ארגון אמי”צים ומאחל הצלחה גדולה לכל הילדים ומשפחותיהם.”

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן