מפגש מרגש במינהלת המרכבה עם הרב דורון פרץ שבנו נפל ונחטף

הרב דורון פרץ אמר בהספד מעל קבר בנו: “החלטנו שאנחנו מתמקדים במה שיש לנו – זה לכבד אותך בננו אהוב גיבור ישראל. לא להתמקד בשכול או באובדן – יש לנו את כל החיים להתמודד עם זה, וגם את הגופה שלך אין. עוד הדרך ארוכה להחזיר אותך הביתה.”

מנהלת המרכבה והרק”מ (מנת”ק) של משרד הביטחון אירחה את הרב דורון פרץ, אביו של סרן דניאל פרץ ז”ל, מ”מ שריון שנפל ונחטף ב-7/10 בקרב הגנה הרואי על קיבוץ ומוצב נחל עוז.

 

ראש מנת”ק, תא”ל אורן גיבר, הציג לרב דורון כיצד הדור הצעיר מפתח את הרק”מ המשוריין של צה”ל בשיטות חדשניות, כממשיכי דרכם של דור מייסדי תכנית המרכבה.

 

לאחר סיור בקו ההרכבה של המרכבה במש’א שבתל השומר, נשא הרב דורון דברים בפני חיילי ומפקדי היחידה, סיפר את סיפורו המשפחתי הציוני והערכי ואת סיפור הקרב של דניאל ז”ל. בביקור השתתפו קצין השו”ן וקצינת הנפגעים של חטיבה 7.

 

הרב דורון פרץ הוא ראש המערך לשירותים רוחניים בתפוצות. בהסתדרות הציונית העולמית.

פרץ ז”ל, בן 22 מיד בנימין, נפל ב-7.10  וגופתו נחטפה לעזה על ידי מחבלי ארגון הטרור חמאס. היה מפקד מחלקה בגדוד 77, עוצבת ‘סער מגולן’. חמישה חודשים לאחר שנחטף,בחודש מרץ 2024 התבשרה משפחתו כי נרצח בידי חוטפיו וגופתו עדיין מוחזקת בידי החמאס.

 

בהספד אמר הרב פרץ: “האדמור מרוז’ין אומר שלא ההורים בוחרים את הילד אלא הילד בוחר את הוריו – תודה שבחרת בנו”.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: משרד הביטחון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן