מפגש מיוחד בקריית אונו: מובילי התנדבות החירום במוקד הארצי של מד”א

מערך מתנדבי החירום והביטחון של קריית אונו שהוקם בשלהי 2016 ומונה בתוכו אנשי ביטחון, סע”ר ורפואה.

השבוע התקיים מפגש מיוחד במינו וייעודי של מובילי התנדבות החירום והביטחון של קריית אונו ואנשי המוקד העירוני, עם בעלי תפקידים ומנהלי מוקדים במרכז הפיקוד והשליטה הארצי של מד”א.

במהלך המפגש, אותו יזם ניר שלהב, יו”ר ארגוני המתנדבים בקריית אונו, שמוביל לצד רחל רביב, מנהלת יחידת ההתנדבות העירונית, את כלל מערכי ההתנדבות בעיר, למדו מובילי התנדבות החירום בקריית אונו שיטות הפעלה ותגובה מיידית לאירועים ובין היתר, ניתחו לעומק את אירועי האמת שקרו בעיר.

מערך מתנדבי החירום והביטחון של קריית אונו שהוקם בשלהי 2016 ומונה בתוכו אנשי ביטחון, סע”ר ורפואה, תפקד ומתפקד במהלך כל ימי הלחימה ובשגרה, בזכות מאות מתנדבים ומתנדבות, הזוכים לתמיכה וסיוע, בליווי, הדרכה וציוד מעיריית קריית אונו.

ישראל גל ראש העיר קריית אונו: הזרעים שזרענו בשלהי 2016, עם הקמת מערך ההתנדבות  שהוכיח את עצמו בזמן אמת, מהווים תעודת כבוד לעיר. אני בטוח שמערך מתנדבי ומתנדבות קריית אונו העצום והמרגש ימשיך להוביל, ליזום ולמלא כל צורך עם המון אהבה לעיר ותושביה.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן