מפגש חשיפה לארגון "לב אש" בקריית גת בהשתתפות איריס חיים

מטרת האירוע היא להציג את הכלים והמשאבים של הארגון למשפחות השכולות שנפגעו וחיזוק משפחות נפגעות בעקבות אירועי השביעי באוקטובר.

ארגון "לב אש", בניהולה של אולסיה קנטור, ממשיך במאמציו לתמוך ולחזק את הקהילות שנפגעו בעקבות אירועי השביעי באוקטובר.

לאחר פגישה מוצלחת עם ראש עיריית קריית גת והנהלת בית יד לבנים, הוחלט על קיום אירוע חשיפה ב-21 ביולי בבית יד לבנים קריית גת, בהשתתפות איריס חיים.

 

הארגון "לב אש" מתמחה בטיפולים נפשיים המשלבים מטפלים קונבנציונליים ולא קונבנציונליים, כגון טיפול באומנות, שנערכים בתוך הקהילה ובתוך הרשויות.

מטרת האירוע היא להציג את הכלים והמשאבים של הארגון למשפחות השכולות שנפגעו בעקבות האירועים.

 

"אנחנו שואפים להציע תמיכה הוליסטית שתסייע למשפחות להתמודד עם האובדן והשכול," אמרה אולסיה קנטור. "במהלך האירוע נחשוף את מגוון הכלים הטיפוליים שלנו בשיתוף עם הצוות המוביל שלנו, כולל איריס חיים, על מנת לחזק את הקהילה ולהעניק תמיכה משמעותית למי שנזקק לכך."

 

לפני שבוע נפגשו ראש ארגון 'לב אש', אולסיה קנטור, וראש עיריית קרית גת, כפיר סוויסה, במטרה לשוחח על אפשרויות לשיתוף פעולה ולהרחבת פעילות הארגון בעיר קרית גת.

הפגישה עסקה בשילוב המאמצים להבאת סיוע רגשי לנפגעי נפש תושבי העיר, במיוחד לאור האירועים הקשים שהתרחשו במדינה בתקופה האחרונה.

 

ארגון 'לב אש', בהנהגת קנטור, פועל מזה זמן להעניק סיוע רגשי לנפגעי טראומה וחרדה באמצעות טיפולים קבוצתיים בשיטות מגוונות כמו פסיכותרפיה, גלי תטא, רפואה סינית וקואוצ'ינג.

המיזם פועל במטרה להקל על המתמודדים עם תסמינים פוסט-טראומטיים וחרדתיים, ומציע תוכנית טיפולית הכוללת עשרה מפגשים קבוצתיים וכן זמינות טלפונית 24/7 של צוות המטפלים.

 

במהלך הפגישה, הושם דגש על הצורך המיוחד בסיוע רגשי בעיר קרית גת, לאור הפגיעה הנפשית והכלכלית הנרחבת בתושבי העיר עקב אירועי ה-7 באוקטובר.

ראש העיר סוויסה הביע את מחויבותו לתמוך ביוזמה והצהיר כי הוא רואה חשיבות רבה בהבאת שירותי הסיוע של ארגון 'לב אש' לתושבי קרית גת, כצעד נוסף לשיקום הקהילה ולתמיכה במתמודדים עם תסמיני פוסט-טראומה.

 

אולסיה קנטור שיתפה כי הפרויקט אינו מהווה תחליף לטיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי אלא סיוע רגשי משלים, שמטרתו לסייע לנפגעים להתמודד עם הקשיים הנפשיים בצורה יעילה יותר.

שיתוף הפעולה בין הארגון לעיריית קרית גת מציין צעד חשוב בדרך לשיפור השירותים הניתנים לתושבי העיר ולחיזוק התמיכה הקהילתית באלו הזקוקים לה ביותר.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שירן פרץ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן